Gå til innhold

argh!!

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Både jeg og zimamannen er kjempeforkjølet, vi har blitt smittet av lille frøken snupp! Meeen jeg skulle til legen 11

og mannen min har tatt med seg BEGGE nøkkelparene..

Wohoo! Jeg ringer til huseier her, han er ikke i norge og B) han hare ikke et ekstra nøkkelsett

Mannen min får ikke dratt hjem fra jobb nå, det tar for lang tid

Så.. da astt jeg her dahh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drosje, buss, venner, føtter???

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hvordan tenker du jeg skal komme meg ut da? Det er låst med overlås og underlås, selv om jeg får opp underlåsen får jeg ikke opp overålsen vet du. Jeg kommer meg ikke ut døra.

Skrevet

åja, trudde det var bilnøklene jeg.... Klatre ut et vindu da? Eller verandadør om du har det? Om du da ikke bor i 2.etg eller høyere..

Men slik låsing kan vel ikke være noe særlig om det blir brann?

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hehe. Det er for høyt, går ikke med babyen.

Joda, vi låser alltid med overlås og underløs før vi går på jbob eller ut. Jeg har jo somregel alltid nøkkelen min! Men siden vi er syk så var han vel litt bortevekk og tok med seg to nøkkelpar, genius.

Låser ikke du alt når du drar?

Skrevet

ikke alltid, hender døra står vid åpen eller låst med nøklene i på utsida...

bor da heller ikke i tjukkeste byen

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hehe, ja den der går jeg også ofte på. ofte glemmer jeg nøkkelen i døren, men mannen min står opp 0530 hver dag og da liker jeg at deter låst mens vi sover :-)

jævlig synd at han tok med seg nøklene ;p

Skrevet

du får henge noe STOOORT på nøkkelhanka di så han ikke tar feil noen flere ganger =D

Skrevet

greit nok å låse sånn når ingen er hjemme,men det kan være skummelt i tilfelle brann siden det tar lenger tid å fiklefrem nøkler og låse opp,enn å bare åpne døra...det må da holde å låse den låsen du kan åpne fra innsiden uten nøkkel...

men det var jo uansett veldig dumt av han å ta med begge nøklene,siden da kunne du jo nesten ikke dratt uansett...jeg vil nok kanskje foreslå at du setter på en nøkkelhanke på din,som gjør det umulig å ta feil...

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Jeg har eget knippe :-) Det er ujmulig å ta feil, han er bare forkjølet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...