Serephina Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Så nå melder jeg meg inn hos dere. 4 pp. Er så utrolig glad:-) og spent på alt som skjer fremover.
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Velkommen skal du være!! Fikk positivt svar fra Lege i går jeg og.. så har nyss flyttet over hit!!!
tuppa79 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 gratulere så masse te dere begge:) blir ei spennende tid fremover:)
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Gratulere masse med graviditeten og masse lykke til!!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer så mye, velkommern her & lykke til med svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå