Nemofish Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Trenger gode ideer til første klasse! - Rutiner under morgensamling - Kunst og håndverk - Mat og helse - Sanger - leker Og alt mulig annet gøy man kan gjøre med tretti spente seksåringer! )
Nurse80 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Klassebamse. Et kosedyr som det er hver sin tur å ta med hjem i en uke, og så en bok som man skrive hva man har gjort sammen med kosedyret. Hei, jeg heter Tommy-sangen! Skrive navnet sitt pent på en stor lapp og pynte den, henge dem på tavla, slik at alle lærer navnet på medelvene.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Lage bildet av drømmesommeren deres.
Krøvvel Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 - Tannkart: alle får lime på en ferdigklipt tann bak sitt navn etterhvert som de mister tenner - Øyekart der de kan fargelegge øyenfargen sin - Du maler et stort tre på et gråpapir, dere samler og presser løv og limer på, lager et eget høsttre. - Ta været hver morgen og tegn en sol/sky/regn/snø på tavla, ha en gradestokk og skriv opp gradene. Etterhvert kan barna selv prøve å se på gradestokken. - Ha kalender som noen får rive av hver dag. - Lag enkle fingerdukker eller dukker på pinne og lag dukketeater - Plukk bære og lag smoothies - Lag grønssaksuppe - Bak til jul - Angående sanger må du nesten bare finne ei bok og lære deg noen som du kan lære bort. Finnes også permer som heter Kor arti, det er noter, tekst og cd.
Nemofish Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Takk! Kjempefint, altså! Men hvordan er den Hei, jeg heter Tommy - sangen da....??
Nemofish Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 Ååå, tusen takk, Krøvvel! Det var kjempemange gode ideer! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå