Gå til innhold

Da har jeg en dato....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig målt bekkenet mitt, og da viste det seg at det er for lite... Lille jenta mi ble tatt med keisersnitt for tre år siden,pga treg fødsel..hun kom ikke ut! De har påstått hele tiden at det ikke hadde noe med bekkenet mitt å gjøre, men jeg fikk grått meg til et røntgen av bekkenet. Så...bildene viste at bekkenet var for lite!!! Jeg har to uker igjen til terming, og babyen er målt til å være 3650 g allerede...så jeg er jo veldig glad for at jeg slipper å presse ut en gigababy om fire uker....gjennom et bekken som er for lite!!!

Men plutselig ble det hastverk her.... ikke vogn eller vasket noen ting her! Men tenk...nå er det bare syv dager til jeg har en ny liten baby i armkroken...det blir fantastisk og spesielt :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snille jenter kommer til himmelen, flinke jenter kommer dit de vil.

Gratulerer med staheten din, og så godt for deg og babyen at du sto på ditt!!

God shopping/redebygging!

Skrevet

Så godt at de hørte på deg! Og lykke til med å gjøre alt klart:)

Skrevet

Hei Lillemy.

Jeg tror jeg også bør få sjekket om bekkenet mitt er stort nok til å gjennomføre vaginal fødsel, pga av min mor måtte gjennomføre hastekeisersnitt da min storebror ble født, da hun ikke fikk ham ut, og de fant ut da at bekkenet var for trangt. (for 30 år siden) og planlagt keisersnitt da jeg ble født. Dette er visst ganske arvelig. Men må man grine seg til det?? Jeg har tatt det for gitt at jeg får! Jeg er enda ikke i 3-semester, men kom over innlegget ditt tilfeldig. Jeg er i 19 uke og har tenkt at jeg har god tid til å avklare dette. hvilket sykehus skal du føde på? Bra du fikk avklaring! ;) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...