Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ang størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bestille bikini fra victoria's secret men eg vet jo ikke hvilken str det vil si i norkske str.Sizes 32A-B; 34-36A-D; 38C-D.

kan noen oversette str for meg?:P bruker 75 b/c hvilken av de er det? er det neon som har bestilt herfra før å vet om de er liten eller stor i str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

dytter igjen

Skrevet

32-70

34-75

36-80 osv.

Er ikke helt sikker på cupen i amerikanske størrelser, tror ikke de er helt like nemlig.

Skal sjekke litt.

Skrevet

oki.. tusen takk:D

Skrevet

Får håpe du ikke blir like skuffa som meg da... :(

Jeg bestillte en tankini i str M og den var altfor liten, alle klærene jeg har er jo i M så da rodde jeg at den skulle passe :) Men det er vel noe annet med bikini ;)

Håper din passer :)

Forresten de var veldig kjappe på leveringen, tok ikke mer en 5 dager før det kom en mann på døra med pakken min :)

Skrevet

oij.. nå ble eg litt usikker her.. men kunne du ikke sende den tilbake da? du har jo angre rett.. jeg har leitet i alle butikker her men finner ikke slik bikini jeg vil ha, men fant en der inne så får vel bare satse..

Skrevet

Jo, kunne sikkert sendt den tilbake, men gadd ikke stresse.. Ga den bort i stede :)

Ja, samme her..også ser jo alt så lekkert ut der inne, men husk at det har endel med de som har det på seg å gjøre.. hehe

*Jeg som trodde jeg skulle såå fine pupper og nydelig flat mage i tankinien min, men nei da* ;)

Skrevet

hehe.. ja men vil ha en bikini med innlegg men den skal gå rundt halseneller hvertfall ikke son tynn å det finner jeg ikke her, enten er de for sjokke ellers går de ikke rundt halsen.. så så jeg en der inne men selvfølgelig ser sikkert finere ut der..

Skrevet

hvor finner jeg den siden vennen???

Skrevet

jeg vil også ha den siden:)

Skrevet

34b passer til meg, det tilsvarer 75b. Men noen kan være litt små i cup'ene, så hvis du bikker er det lurt å gå opp en størrelse.

Skrevet

victoriasecret.com tror eg det var.. bruker både 75 b og 75 c men skal sjekke bh'ene mine jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...