Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 skal bestille bikini fra victoria's secret men eg vet jo ikke hvilken str det vil si i norkske str.Sizes 32A-B; 34-36A-D; 38C-D. kan noen oversette str for meg? bruker 75 b/c hvilken av de er det? er det neon som har bestilt herfra før å vet om de er liten eller stor i str?
Monajenten Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 32-70 34-75 36-80 osv. Er ikke helt sikker på cupen i amerikanske størrelser, tror ikke de er helt like nemlig. Skal sjekke litt.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 oki.. tusen takk:D
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Får håpe du ikke blir like skuffa som meg da... Jeg bestillte en tankini i str M og den var altfor liten, alle klærene jeg har er jo i M så da rodde jeg at den skulle passe Men det er vel noe annet med bikini Håper din passer Forresten de var veldig kjappe på leveringen, tok ikke mer en 5 dager før det kom en mann på døra med pakken min
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 oij.. nå ble eg litt usikker her.. men kunne du ikke sende den tilbake da? du har jo angre rett.. jeg har leitet i alle butikker her men finner ikke slik bikini jeg vil ha, men fant en der inne så får vel bare satse..
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Jo, kunne sikkert sendt den tilbake, men gadd ikke stresse.. Ga den bort i stede Ja, samme her..også ser jo alt så lekkert ut der inne, men husk at det har endel med de som har det på seg å gjøre.. hehe *Jeg som trodde jeg skulle såå fine pupper og nydelig flat mage i tankinien min, men nei da*
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2008 hehe.. ja men vil ha en bikini med innlegg men den skal gå rundt halseneller hvertfall ikke son tynn å det finner jeg ikke her, enten er de for sjokke ellers går de ikke rundt halsen.. så så jeg en der inne men selvfølgelig ser sikkert finere ut der..
*Kleopatra Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 34b passer til meg, det tilsvarer 75b. Men noen kan være litt små i cup'ene, så hvis du bikker er det lurt å gå opp en størrelse.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2008 victoriasecret.com tror eg det var.. bruker både 75 b og 75 c men skal sjekke bh'ene mine jeg;)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. mai 2008 http://www.victoriassecret.com/ der var dn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå