bruse Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 jenta mi er snart 6 mnd. Vippestolen bruker vi ganske mye og vi har brukt den lenge. Har ikke spes dårlig samvittighet for det. Men av en eller annen grunn har jeg vært tilbakeholden med å gå over til sportsvogn. Det sies at man ikke skal bruke det før de kan sette seg opp selv? (Jeg kan legge ryggen helt ned, men nå snakker jeg om å ha en liten knekk). Sitter de så annerledes i sportsvogna da? Er det fordi i vippestoler o.l går stolen litt opp foran rumpa? Hva viss jeg legger et teppe foran rumpa i vogna. Da slipper hun vel å bruke så masse muskler for å ikke skli ned. Kan jeg bruke den litt da? Jeg har jo ryggen helt nede når hun sover i vogna, men tenker på å sette henne opp litt i korte stunder når hun blir utolmodig.
Lykke X 4 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har brukt sportsvogn fra babyen var 5 mnd fordi han vaks ut av bagen på Simo kombi. Tror du trygt kan gå over til sportsvogn, men pass på at hun ikke blir for sittende. Og at hun ikke blir "sittende" over lang tid. Tenk vippestol !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå