Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal ordne pass til babyen min. Holder det at jeg møter opp, eller må begge foresatte møte opp? Noen som vet. Vi er ikke gift.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 jeg mener at begge må møte opp...tror jeg!Her var i allefall begge med!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hvis ikke begge er med må du ha med fullmakt fra den andre. Hvis du går inn på politi.no og under menyen "tjenester" står det om pass. Der ligger også skjemaet du må fylle ut, så kan du skrive det ut på forhånd og ta det med deg på politistasjonen
Belladonna med to gutter Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Anbefales at du tar bilde av baby til fotografen først!
sydilla Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 hvis begge har foreldreansvar må han enten væremed eller du må ha med underskrevet fullmakt (følger med skjemaet) og gyldig legitimasjon for han (dvs. pass). De anbefaler at du tar passbildet hos fotograf ( koster ca 100 kr) siden det er masse krav mtp. hvordna bildet må være. (det kan fort bli en dyr affere å ta bildet i boks for å si det sånn...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå