Gå til innhold

Kommer rett fra UL,venter gutt nr 3:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så blir det gutt igjen da,var det jeg trodde hele tiden:)Selv om jeg må innrømme at jeg håpte på jente denne gangen er jeg jo kjempeglad.Alt så helt fint ut,fikk se han på 3D også,helt fantastisk.Han har allerede fått navnet Benjamin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten..=) Så fint navn og så artig å få se han med 3d da.. Skal ikke på det før 17.06.. er jo så leeeenge til. hehe.

Skrevet

He,he ja jeg vet,det er lenge.Har også time i juni,men klarte ikke vente.Så dette ble en privat UL.Fikk med meg alt på film også da så det var jo verdt det:))

Skrevet

Gratulerer så masse med prins nr. 3 (",) Ja det er like fantastisk med ultralyd for hver gang :o) Sikkert kjempe arti å se i 3D!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse!! Går selv med fjerde gutten i magen : ) Tror det er helt naturlig at man håper på det andre kjønnet når man har flere av samme fra før. Men de er jo så uerstattelige når de kommer, og man vil ikke byttet de bort mot mot alt i verden.

Kos deg videre i svangerskapet!

Skrevet

ariel 78

Gratulerer med gutten :) Nydelig navn dere har valgt også.

Hvilken uke er du i? Jeg lurer på å ta en tidlig 3D UL men litt usikker på om det er for tidlig med uke 21/22.

Skrevet

Jeg er i uke 15 og det viste kjempetydelig at det var en gutt.Jordmor hadde ikke trengt å si noe for å si det sånn.Så det er ikke for tidlig for deg iallefall:)

Skrevet

Så flott :) da har jeg bestilt meg time :D Søkte etter 3D UL klipp i uke 21 på You tube og det så jo ganske greit ut, så da tar jeg det til neste uke når jeg er 21/22 :)))

Skrevet

Hei! Gratulerer med gutt igjen! Jeg har to jenter, og blir ikke det minste overrasket om det er enda ei jente på gang. Man kommer liksom inn i en stim. Skal på ultralyd om 3 uker. Regner ikke med at de sier kjønnet til meg, de gjorde det ikke med de to første. Det var liksom ikke et tema der i det hele tatt. Blir glad uansett kjønn. Men merker at rundt meg er det en viss forventning i luften om at de tror vi prøver å få til gutten denne gangen. Men planen vår er å få tre barn, og jeg håper bare at nurket er like frisk og fin som sine to eldre søstre. Lykke til videre. Du får sikkert noen skjønne svigerdøtre med tiden;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...