Hikken Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har sittet og fulgt med på finn.no døgnet rundt (har ikke råd til å bruke 2500 på ny) og i går kveld fikk jeg endelig napp :-) Nå ligger pene vuggen med stativ og himmel i en pen haug på stuegulvet mitt :-) Gleder meg til å skru den opp!
Mummimamma;-) Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Grattis! Hvor mye måtte du betale for den da? Jeg og vil ha en sånn, men synes den er så dyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå