Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker i hjertet da eg skjønte hvem denne døde narkomane jenten i bergen var.Før jul var eg og min eldste jente på 9år i sentrum på julehandel.Det var kjempekaldt og utenfor galleriet stod en ung smilende kjemperusa jente.Hun var så søt men såg alikevel ødelagt ut.Vi kjøpte megafon av henne og eg ville bare ta henne med hjem.Fortalte min jente om hvorfor hun såg så trøtt og sløv ut og at med å kjøpe blad så fikk hun litt penger osv...

Tenkte sinnsykt mye på henne en stund.Såg henne igjen nå i vår på ett toalett..hun smilte så fint til jentene mine og såg bra ut.

Tenkte at hun kanskje var bedre.Såg etter henne utenfor men fant henne ikkje.

Og nå dette....forferdelig...lurer på hvorfor hun havna utpå,hun var så spesiell hele vesenet hennes.

Kjempetrist for alle rundt henne..19 år og kunne hatt en sjangs til å komme seg ut av narkohelvetet.

Hun kommer til å sitte printa i minnet mitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem er dette ?

huff så tragisk....=(=(

Skrevet

det står om henne i avisen...hun ble funnet av en overdose.Ble observert veldig rusa men ble ikkje undersøkt..mye debatter om det nå.Synes politiet gjør en kjempejobb..de kan ikkje passe på alle narkomane..men grusomt at skjebnen kan bli slik!

Skrevet

er det hun som politiet ikke rykka ut på?

som ble funnet i en hule eller hva det var ?

Skrevet

Og så sier de at de håper det var en polititabbe, og ikke politiets mangel på ressurser som gjorde at de ikke reagerte på meldingen? Får nå for guds skyld håpe det var mangel på ressurser, sånn at politiet kan få mer å rutte med, enn at det er polititets moral ovenfor rusmissbrukere som er så dårlig.

Stakkars stakkars foreldre som mista datteren sin, pappaen som hadde lett etter henne bare 500 m fra der hun lå.

Skrevet

ja,typen var visst nettop død og..

Skrevet

Hun hadde jo funnet samboeren(19år) død samme dagen. han hadde tatt overdose(selvmord). Og hun har visst vært selvmordskandidat lenge.

Naboen vår er i familie med han samoeren. det var begravelse for han i går:(

Skrevet

uff..fikk helt tårer i øynene jeg nå. Det er så fælt når sånt skjer! En begynner jo å tenke på om det kunne vært unngått om hjelpen hadde kommet. Synes det skulle blitt enda mer fokus på unge narkotikabrukere jeg. De fortjener et godt hjelpe tilbud!

Synes ihvertfall det var snilt av deg og kjøpe blad og ha henne i tankene. Det kan nok hende hun har hatt en vanskelig oppvekst.

Skrevet

å herregud...stakkars stakkars folk...ufattelig tragisk,er elt enig i hva du sier fry gyldekron..

Skrevet

synes det er trist med alle narkomane..men aldri har noen gjort slik inntrykk på meg som henne..hun var så feilplasert liksom!

Skrevet

Utrolig trist og tragisk at noen skal ende sitt liv på den måten.

Da gjør det ikke saken mye bedre at enkelte borgelige partier forsøker seg på å erverve seg politisk profitt på å spille på ressursfordelingen og statsbudsjettet.

Det er tydelig at enkeltes fokus kun er på Stortingsvalget-09, i mens så sitter det et par foreldre og har mistet datteren sin.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Kjempetrist ja!:-( Knakk sammen da jeg så moren hennes gråte på tv (synes ikke tv2 burde ha intervjua foreldrene, men heller andre hvis de absolutt skulle ha et intervju)

Har selv ei venninne som drev med harde stoffer, men hun kom seg vekk fra det og jobber nå med rusforebyggende arbeid, så gladhistoriene finnes de også!:-)

Skrevet

ja..heldigvis går det bra med noen!!

Skrevet

Godt vi ikkje kan se inn i fremtiden for våre barn men gi de ett godt grunnlag og kjærlighet uten at det er noen garanti selvsagt!!

Skrevet

Er denne saken å finne i nettavisen? Høres kjempetrist ut:(

Skrevet

Uff så trist ;-( Forferdelig, i så ung alder.

Et litt dumt spm: Solgte hun megafoner? Eller er det et magasin som heter det? (Som her i Tromsø, hvor rusmisbrukere selger "Virkelig")

Skrevet

megafon er ett magasin ja. hehe

Skrevet

Syntes det er helt forferdelig...

Vi kjører ofte den veien der med tunnelen..

Stakkars jente....

Å når politiet får inn en meld om noe sånt så kan no de hvertfall kjøre ut, hadde ikke tatt de mer enn 5 min...

Skrevet

Takk. Ufattelig trist sak, å nedprioritere å hjelpe henne, at hennes liv kunne vært reddet om politiet bare hadde rykket ut... For en ensom slutt på livet, alene i en tunnel :(

Skrevet

Men det er veldig trist at så unge folk havner utpå. De har jo hele livet forran seg.

Er en smule irritert på politiet, som ikke rykket ut, da de fikk melding om jenta den 16 mai. Det kunne ha reddet livet hennes.

Skrevet

politiet sa de ikke hadde kapasitet til å kjøre ut, pga de hadde så mye å gjøre på 16.mai og i tillegg så sa de at det virket ikke som at det var så alvorlig. Politiet sa til de som ringte de at de kunne bare gå fra katrine fordi de ville sende en bil til hun, men neida det gjorde de ikke.! Pga politiet så døde Katrine. Hun var en kjempe søt jente, selv om hun så utslitt og var ruset. Får helt vondt inni meg når jeg tenker på at den søte jenten er død.

Skrevet

ja et magasin..hun så helt knust ut men smilte og takket så fint!

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Helt forferdelig.

Dessverre har ikke politiet akkurat rykte på seg for å være bestevenner med narkomane. Er ikke første gangen dette skjer =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...