Gå til innhold

Hvilken parkdress er absolutt best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 14 mnd, som begyner i barnehage i August. Skal kjøpe parkdress til han, og jeg ønsker å kjøpe den absolutt beste! noen med gode erfaringer på dette område? Bør man ha to parkdresser? (en i bh og en hjemme?)

På forbrukerportalens- parkdress test kommer Helly Hansen ,Lego Bionicle, Reima Reimatec best ut test.

Noen som har erfaring med denne Lego Bionicle-hvem fører dette merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll kommer også best ut i flere tester, men daler ned pga prisen som er 1300kr. Jeg må allikevel påstå at den er verdt pengene. Her får du med en ulldress som fòr. Ulldressen kan du ta av - så egentlig er det høst, vinter og vårdress i ett. Også greit å kunne ta av selve vinterdressen og bare beholde ulldressen på når du henter i bhg. Dressene blir jo veldig skitne - noe man ikke vil ha i bil og vogn. Har brukt mye ulldressen ved trilleturer. Selve vinterdressen er tynn slik at barnet kan bevege seg. Er også knytting i livet slik at dressen kan kjøpes i stor størrelse og vokse med barnet. Kan også "heises" opp i armene. Har avtagbar hette og reflesker på. Og er selvfølgelig vanntett. Vær obs på at noen dresser bare er vannavstøtende - ikke vanntett.

Vi har brukt Troll i alle år og nå som mintemann og¨så skal begynne i barnehagen går jeg for denne. De barnehageansatte sier selv til meg at denne er den beste dressen de noen gang har sett.

Skrevet

Vi har hatt Reflex sin dress, og har vært veldig fornøyd med den. Men jeg har ikke prøvd noe annet, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Men den har også ulldress som for slik som Troll. Utrolig praktisk! Har brukt begge dressene masse, både hver for seg og sammen (slik som hun over beskriver). Har også brukt ulldressen under regntøyet på sure regnværsdager. Kostet vel rundt 700,-. Vi impregnerte den hver gang vi hadde vasket den, og datteren vår har aldri blitt våt gjennom.

Skrevet

Troll. Den får du solgt igjen eller kan bruke den til flere barn. Kjøper dumed løst innerfor har du en helårsdress. Prisen er ikke gal i forhold til hva du får for pengene. Du trenger ikke en dress på hvert sted, men i vår bhg i hverfall trenger vi to også tar vi de bare med oss hjem.

Skrevet

har reima, og er veldig fornøyd med den. men syns reflex sin også så bra ut egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...