dritgrei hei hei! Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Visste dere at bøllebabyer har fest fra sånn litt før fem til klokken er åtte... da er det visst på tide og sove :-) Men nå har jeg rett og slett litt fri her jeg sitter.... det er jammen ikke verst. Guttene dro akkurat, og dritgreijenta sover og nå sover jo bøllebabyen også.... og dere er jo antagelig ikke her, så da kan jeg like greit gjøre litt husarbeid. Jeg tror jammen jeg skal sende en sms til to fine jenter så vi kan dra å spise frokost på kafe.... fine kafeen med gode maten og deiligste kaffen i nato! Hørtes ikke det ut som en god start... jeg tror jeg går for den!
Maud Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Frokost på kafé, det høres definitivt ut som en av gledene man skal unne seg når man er i permisjon :-) Her i huset har bøllejenta sovet uventet bra i natt. Mamma er nokså uthvilt og nå skal vi snart dra og hente bildene vi tok hos fotografen for et par uker siden. Litt shopping tror jeg jammen også vi skal unne oss. Sola skinner, jeg er rød på nesa og minstenupp er søt i sommerkjole. Ha en fin dag!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror jeg må sende deg et bilde av hun her i huset for hun har også kjole på, og akk så søt hun er!!!!!!!! hurra for dritgreijenta!
Plutseliten :) Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Hos oss har det vært forbud mot fest fra de er babyer og det er det jaggu enda både for liten og stort barn Jeg tror jeg hadde blitt enda mere smårar i hodet om jeg måtte stå opp med fugler og andre kvitrende små. Synes du tar det utrolig bra,for i tillegg til å bli smårar hadde jeg blitt dritsur Håper dere hadde en koselig tur på cafe idag....deilig med vogn hvor det er plass til begge to. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå