smilien Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 hei hei. i går satt jeg og min venninne her og snakket om det vi gravide snakker om (oss selv,og når noe kan være i gang..) dette endte til slutt i en nesten heftig diskusjon,som vi til slutt laget et veddemål av nå trenger jeg hjelp fra dere,da jeg er skråsikker i min sak...(nesten iallefall veddemålet er:når går slimproppen.er det når det begynner å åpne seg?eller er det før modnong og avflating osv.. vinneren får en softice a`la gravid ;)det vil si diger is,med masse sjokoladestrø hilsen smilien
Hikken Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Slimproppen kan jo gå tiidlig og opptil flere ganger i sv.skapet uten at noe annet er i gang :-S Men takk for at du ga meg driiitlyst på is:-P Nå må jeg låne bil av mamma og dra på seven eleven ;-)
smilien Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 jeg også har lyst på is,og jeg mener at den kan gå leeeenge før noe annet er i gang,og før noe åpner seg men på den andre siden sier hun at man kan jo også gå med åpning osv leeeeenge før noe mer skjer,uten at man merker/vet noe til dette;) men tror det blir is på oss begge namnam! smilien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå