påhanigjen79 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 hei lure på man får jo engangsstønaden når man er på attføring, dem skal man jo leve på 3 uker før fødsel og 6 uker etterpå. er det meninga da at man ikke ska sende inn meldekort da eller? og hvordan vet dem at du ska ikke ha penger i det tidsrommet? når æ var gravid med mi første fikk æ både engangstønad og sendte meldekort, å hørte ikke nokka om at man ikke fikk utbetaling fra nav de 9 ukene. å det er no 3 år siden snart!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Men skal du i tltak etter 6 uker, da ? Tar far over permisjonen ? Jeg fikk sønnen min i 2006 og fikk da beskjed om at jeg måtte ta permisjon fra attføringen, og det kunne jeg gjøre opptil 1 år. Nå gikk jeg kun på 50 % attføring så fikk ikke engangsstønad men 50 % lønn fra arb.giver. Om du må levere meldekort vet jeg ikke, men du må uansett gi de beskjed om at du er i permisjon.
påhanigjen79 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 har termin 5 juli og skal på skolebenken 18 aug, så om han kommer 14 daga på overtid så e han jo bare 4 uker gammel da æ må på skolen! går desintralisert skole, så i aug og sept har æ ei uka te sammen ca me skole, egentlig e det 2 ukerX2 (aug/sept) men går bare når det er møte plikt! ka kan skje om man ikke sir i fra da?
Tonen Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Du bør kontakte saksbehandleren din og spørre om dette. Her risikerer du å få gale svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå