Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Føler meg kjempeopplagt og uthvilt! Ha en fin dag alle sammen:-D
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 åh, jeg misunner deg! Vi har hatt ei slitsom natt. Lillemor våkner opp og gråter, våkner tidlig (05:00). Hu ville ikke sove mer, men va stuuuptrøtt, så bare grining. Jeg er trøtt i dag, og skikkelig gretten..Har fått henne til å sove fra 06.15 - 07:15, men så var det stopp.. så da sitter jeg her nå da, men hovne øyne, trøtt som en dupp og gruuuuer meg til resten av denne dagen. Men fint å høre at andre er i bra humør så tidlig på mårran.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Heldige du, når jeg våknet av Jonas like før halv fem idag tenkte jeg "at gud som jeg gleder meg til å sove 8 timer sammenhengende" Men han sov jo fint frem til halv åtte, da var det mat igjen før han ville stå opp. Er bare våken i 20 minutt under amming, sovner som en stein etterpå men søvnen blir jo avbrutt alikevel. Men tror ikke han kommer til å sove rundt med det første nei....
UpsyDaisy Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg også!!! Den første:) ...og sikkert den siste på lenge... La klumpen kl 20.00. Han våknet 01.30, men siden han ikke pleier å være sulten før 04.00 puttet jeg bare inn smokken. Han sloknet med en gang og sov til 06.00! Gjett om mor skvatt når hun så på klokka da:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 hvor gamle er deres da? tipper min sover en natt når han er 2 år:) hehe. Han var våken ca 10 ganger i natt;) juhu:) snart 8 mnd
Sunniva78 har to små Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Ja det er deilig!! Jeg skjønner plutselig hvor tussig det er å være mye oppe på natta... Gutten min har bare spist 1 gang på natta siden han var 4 uker. Nå er han 3 1/2 mnd, og er mer og mer våken. Sovna åtte i går kveld, og våkna 00.15, 04.15, og 06.00. Fikk han til å sove 1/2 time fra halv åtte til åtte, men huff så trøtt jeg er!!!!!!!!!!! Nå har det vært slik noen uker, så jeg lurer på om litt fast føde er neste skritt å ta...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Min er 6 mnd nå. Begynte med fast føde da han var litt over 4 mnd, men hjalp ikke så mye på nattesøvnen. Han sluttet selv å ville ha mat om natten da han var tre mnd, men har etter det styrt voldsomt, snudd seg på magen, på tvers, ofte våknet hver halvtime. Hjalp da jeg gjorde sengen mindre, ved å legge sammenrullet teppe under lakenet på hver side. Nå sover han i en liten grop, og sover kjempegodt. Håper det fortsetter slik. Selv om man er innstilt på at det skal bli mye nattevåk med en liten en, er det veldig godt når man får noen rolige netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå