Gå til innhold

Noen som får "Pluss Tid" i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått et nytt nummer av "Pluss Tid" i posten. Denne gang fikk jeg bl.a. en vareprøve på kaviar. Men på kaviaren står det jo "oppbevares kjølig". 3-åringen min fant tuben og slukte alt....håper han ikke blir syk. Noen som har spist kaviaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får Pluss Tid men fikk ikke kaviar, tror det var noe såpe-greier?

Men sånne tuber, er det ikke det at de må oppbevares kjølig etter åpning? Sånn er det med makrell i tomat f.eks. Så jeg tipper det går bra.

Skrevet

Ja, jeg håper det er etter åpning at den bør oppbevares kjølig. Men så i nærbutikken her at alle tubene faktisk står inni kjøleskap så jeg ble litt i tvil.

Fikk kaviar, bodylotion og alo vera gelè jeg.

Takk for svar!

Skrevet

Hm, du må være en bedre 'kunde' enn meg! Jeg får bare en ting - og ikke kommer de bladene ofte heller. :)

Ja det er jo sant, kaviar og majones tuber pleier være i kjøledisk el... men nå er det jo gjort, det verste som kan skje er vel at han blir dårlig i magen og kaster opp. :)

Skrevet

Jeg får Pluss Tid og hadde kaviaren på skiven igår kveld, da hadde den kun lagt kort tid i kjøleskapet.. Smakte godt.

Jeg fikk også prøve på Aloe Vera og Dr Greve body lotion som sikkert er beregnet på damer, for sambo fikk ikke denne i sitt blad.

Skrevet

jeg fikk bare bodylotion fra dr.Greve:(

e små kaviartubene ligger ikke i kjøledisk på butikken. og ikke på hoteller heller,på sånne frokostbufeer....

Skrevet

Hehe var visst så dum at jeg trodde alle fikk det samme jeg....

Denne gangen fikk jeg:

*Dr Greve bodylotion

*Lano badeball

Skrevet

vi fikk også badeball og body lotion..hmmm..hvorfor får man forskjellig da...hvor bor dere som fikk kaviar? jeg bor i Bergen og fikk ikke kaviar...

ikke det at det betyr noe liksom...men var litt rart da....

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig snurt nå. Jeg fikk bare en sånn mini bodylotion. Vil også ha badeball og kaviar! Ikke at jeg spiser kaviar, men det er jo en prinsippsak, dette da!!!!!

Skrevet

Å, jeg trodde også at alle fikk det samme.

Har fått en sånn kaviartube før, jeg reagerte også på at det sto at den skulle oppbevares kjølig. Det var ikke særlig kjølig den dagen den lå i postkassen.. Kaviar oppbevares jo i kjøledisk i butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...