Gå til innhold

hjelp,trenger virkelig hjelp her...!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg vært våken i hele natt grunnet kynnere..men disse gjør så j..... vondt at jeg ikke holder ut og bare vil grine..helt jævlig.Var på føden i går for og skjekke noe og hadde da ingen åpning og var ikke moden sa hun..jeg orker jo ikke ha det sånn i lengden heller..noen som kjenner seg igjen??når skal jeg ta kontakt igjen med føden?er jo helt lost her.kan det ha gått over til rier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ringe til føden. De er der for å hjelpe deg, og du skal ikke føle at du forstyrrer ved å ringe.

Skrevet

ja ring føden, det har du kanskje redan gjort men kynnere skal da ikke være så vonde at du griner.

Skrevet

Kan være maserier, de er Dritvonde!! Forrige graviditet hadde jeg dem hver natt i 2 uker før jeg fødte. Du kan trygt si at det ikke ble søvn de ukene! :/

Skrevet

Stakkars deg! Jeg tror du kan ta paracet og at det vil hjelpe på maseriene. Er jo viktig når du skal sove i alle fall. Men ring føden og spør om det er noe poeng før du hiver det i deg.

Skrevet

Det er bedre å ringe og snakke med dem enn å gå hjemme og ha så vondt. Ellers kan det være et alternativ å ta et par paracet, det kan ro det ned litt.

Skrevet

Dersom det er maserier du har så er det dessverre ikke noe de kan gjøre for å stoppe de.. Men prøv å ta to paracet og slapp av en stund - det hjalp på meg iallefall.. Har også hørt om noen som har vært innom føden og fått tabletter for å hjelpe til å sove på..... Fryktelig slitsomt og vondt med slike maserier, men det er nok ikke så mye å gjøre med de annet enn å slappe godt av mellom riene og puste deg gjennom hver ri.. Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...