Lilletrille-84 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 nå har jeg vært våken i hele natt grunnet kynnere..men disse gjør så j..... vondt at jeg ikke holder ut og bare vil grine..helt jævlig.Var på føden i går for og skjekke noe og hadde da ingen åpning og var ikke moden sa hun..jeg orker jo ikke ha det sånn i lengden heller..noen som kjenner seg igjen??når skal jeg ta kontakt igjen med føden?er jo helt lost her.kan det ha gått over til rier??
Lille Luna Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg synes du skal ringe til føden. De er der for å hjelpe deg, og du skal ikke føle at du forstyrrer ved å ringe.
reekleim *fødeklar* Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 ja ring føden, det har du kanskje redan gjort men kynnere skal da ikke være så vonde at du griner.
Januarbaby2014 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Kan være maserier, de er Dritvonde!! Forrige graviditet hadde jeg dem hver natt i 2 uker før jeg fødte. Du kan trygt si at det ikke ble søvn de ukene! :/
ninanja Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Stakkars deg! Jeg tror du kan ta paracet og at det vil hjelpe på maseriene. Er jo viktig når du skal sove i alle fall. Men ring føden og spør om det er noe poeng før du hiver det i deg.
Supermamm Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Det er bedre å ringe og snakke med dem enn å gå hjemme og ha så vondt. Ellers kan det være et alternativ å ta et par paracet, det kan ro det ned litt.
Guttemamma75 Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Dersom det er maserier du har så er det dessverre ikke noe de kan gjøre for å stoppe de.. Men prøv å ta to paracet og slapp av en stund - det hjalp på meg iallefall.. Har også hørt om noen som har vært innom føden og fått tabletter for å hjelpe til å sove på..... Fryktelig slitsomt og vondt med slike maserier, men det er nok ikke så mye å gjøre med de annet enn å slappe godt av mellom riene og puste deg gjennom hver ri.. Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå