ivf-MaMaMø Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Var på do tidlige i kveld og før eg tørket meg minte eg meg sjøl på at eg måtte se på papiret for å holde utkikk etter blod. Og der var en liten blodklatt. På størrelse med en O her på skjermen. Om dere skjønte den. Den var ganske liten, og så nesten ut som en skorve. Det var altså ikkje noe mer blod en det.. Kjente det gikk kaldt nedover ryggen da eg så det.. Var hos ei venninne, så eg reiste hjem rett etterpå.. Har vært på do kjapt 2 ganger til i kveld for å sjekke, men ikkje noe mer blod. Eg tok fingeren inn i sjeden for å sjekke om det var noe mer blod der inne, men den kom ut igjen kritthvit med progestan rester (Har hatt fryseforsøk, og tar da vaginale kapsler 3 ganger for dagen) Så altså ingen tegn til mer blod enda. Ville det vært mer enn den lille flekken om eg mistet? Er inne i min 5 uke, så har nettop funnet ut at eg e gravid. Åhh, disse bekymringene altså.. Grrr.. Noen som har har hatt SA eller opplevd å få noe blod og at det fortsatt gikk bra?? Takker kjempe masse for alle svar..
Qvinde Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Siden det var såpass lite blod vil jeg tro det kun var et blodkar som sprakk, altså helt ufarlig. Det eneste du kan gjøre er å ta det med ro. Hvis det kommer mere blod vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legevakten. Bare pust rolig og slapp av, anspentheten er nok ikke så bra for barnet i lengden vil jeg tro. Ønsker deg lykke til, og jeg vil gjerne høre videre hvordan det går
h85m Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har hatt rosa og brun utflod.. OG friskt blod på papiret nesten hele svangerskapet. Er 9+4 idag. Og på mandag var jeg på UL for å sjekke om det var liv.. og det var det.. Har hørt at man skal ha store smerter og blø mer en en kaffekopp for at det skal være SA. Men jeg vet ikke. Har ikke opplevd det. Var på legevakten da jeg blødde friskt blod.. Og legen ville ikke undersøke meg engang fordi det var så¨utrolig vanlig.. Så dette går nok bra du... SÅ lenge du ikke har sterke smerter.. Mens smerter som murring og stikking er også normalt.. Lykketil du.. Nyt det og prøv å slappe av..
ivf-MaMaMø Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Heisann. Har ikkje blødd noe mer enn den pitte lille flekken, så slår meg til ro med at det var en festeblødning eller at eg har rispet meg opp når eg har satt inn kapslene. Kommer nok til å sjekke papiret hver gang eg tørker meg ja, men prøver å tenke positivt. Har en god del murringer og stikkinger vekselvis høyre og venstre side. Men det er jo normalt, så slår meg til ro med det :-) Tusen takk for oppmuntrende svar, det trengte eg virkelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå