Bærta å babyn Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 snakker ikke om noen her inne, men om ei på nettby. (vi er med i samma gruppa) hun er flink til å rakke ned på de som styrer gruppa, klager over hvordan gruppa styres, og hvor "teit" ledelsen er. men når hun får muligheten til å være med å styre så kan hun ikke gjøre ledelsen "kul"... hun tåler ikke at noen argumentere imot henne, for det er jo personangrep.... ( jeg gjenga kun det hun selv hadde skrevet ) Nei, det er mye bedre å klage og lage bråk istedet for å prøve å få til en forandring på "normalt" vis... Kjente det kokte ei stund da ja... Kan ikke huske jeg var slik (les; uspiselig) da jeg var 19 (russ) Håper det er bare henne, eller finnes det flere??
* 5 om dagen * Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 det er vel ytterst få som viser sitt virkelige jeg, på nett?? jeg gjør ikke det, for jeg vil ikke bli hersa med her inne. men de jeg kjenner på 19 år,inkl min datter,er ikke av den sorten du beskriver.
Ravna Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det finnes helt sikkert flere, og det i alle aldere. Selv var jeg nybakt mamma, samboer og bakte brød da jeg var 19.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Tror ikke det handler om alder dette. Vet av flere som er yngre, eldre og på samme alder som oppfører seg slik. Dessverre.. Handler nok om flere ting enn kun alder..
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Jeg vet om flere som er eldre enn 19år som oppfører seg slik jeg da..... Om andre mer alvorlige saker. Som voksne bør greie å handtere på bedre vis. Det har vell like mye med perosnlighet som alder å gjøre. De fleste vokser vell det av seg også? _Kanskje_ det også kan være noe enn har med seg hjemmefra? En slags arv i oppførsel fra foreldre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå