Tromsøjente Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Heihei! Har noen av dere bestilt Mei Tai babyhawk fra babyhawk.com? Designet dere deres egen? og måtte dere betale toll? Isåfall hvor mye?
Mammapudding Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jepp, jeg designet min egen og fikk den i bursdagsgave hos mamma og pappa:) De betalte 467 for den med frakt, toll og det hele:) Myyyye billigere enn det er å bestille fra norske nettsteder:)
Tromsøjente Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2008 Hei du, takk for svar:) ok, det høres jo supert ut!! Men da slapp de kanskje å betale toll da? for jeg har regnet ut at det blir ca 500kr uten toll...men er jo ikke alltid man må betale toll... Da du designet den, tok du med lomme? Og kan man vrenge den og benytte den ensfargede delen? Jeg tenker for pappaen sin del;)
Papegøyeblomst Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har bestilt derfra to ganger, og har ikke måttet betale toll...Fikk den bare rett hjem i postkassa etter to uker ca. Veldig fornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå