ayla05 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 fordi h*n har lyst til å sove i senga di/deres, er det da mange som lar de få lov her inne? jeg sliter litt med hvordan jeg skal gjøre det. er jo så godt når hun kommer kryppende, men vet jo at det er dumt å la henne venne seg til det... og hvis de får lov, når er det greit at de kommer krypende? har en sinna unge her nå nemlig som har lyst til å komme og sove hos meg....
~sjiraff~ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Snuppa har alltid fått sove hos oss om hun kommer midt på natta, har aldri orket å ta en kamp da.. Men så har det heller aldri utviklet seg til å bli noe problem heller. Periodevis kommer hun ofte, men stort sett sover hun hele natta i egen seng.
balsam Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 snuppa her får avogtil lov, men da er det jeg som spør.. hun får ikke lov dersom hun maser om det... utenom når hun er syk!! da ligger hun med mamma og pappa=)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Samme som sjiraffen her. Synes egentlig bare det er godt når hun kommer opp. Min datter heter også Ayla )
Gjest mphs Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hun får alltid komme opp i sengen vår.Faktisk er nye jenta vår flinkest til å sove i egen seng og hun er bare 8 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå