Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 mannen min har jobbet masse i det siste,og kom hjem fra jobb nå. begynner igjen på jobben i marra tidlig,jobber på fabrikk.. han var syk noen uker tilbake,så da brukte han egenmelding i 3 dager. hvis han blir "syk" i marra,må han ha papirer fra legen da,for at det blir godkjent,eller kan han skrive egenmelding selvom han har brukt det i 3 dager for noen uker siden?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Han kan bruke egenmelding igjen nå. Men det lønner seg sikkert å bli sykemeldt hvis man er syk. Kanskje ta noen prøver for å finne grunnen, hvis han er mye syk.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det må gå min 16 dager fra en egenmld til man kan ta en til... om han har noen igjen.. Selv blir jeg alltid spurt fra legen om jeg har igjen egenmeldiger om jeg skal sykmeldes.. De sier at man SKAL bruke opp egenmelding før man får sykemelding.. Er visst ikke lov å spare el noe:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Egenmeldinger er til for dem som ikke er så syke at de får en sykemelding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå