Gå til innhold

må han ha sykemelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min har jobbet masse i det siste,og kom hjem fra jobb nå. begynner igjen på jobben i marra tidlig,jobber på fabrikk..

han var syk noen uker tilbake,så da brukte han egenmelding i 3 dager. hvis han blir "syk" i marra,må han ha papirer fra legen da,for at det blir godkjent,eller kan han skrive egenmelding selvom han har brukt det i 3 dager for noen uker siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan bruke egenmelding igjen nå. Men det lønner seg sikkert å bli sykemeldt hvis man er syk. Kanskje ta noen prøver for å finne grunnen, hvis han er mye syk.

Skrevet

Det må gå min 16 dager fra en egenmld til man kan ta en til... om han har noen igjen.. Selv blir jeg alltid spurt fra legen om jeg har igjen egenmeldiger om jeg skal sykmeldes.. De sier at man SKAL bruke opp egenmelding før man får sykemelding.. Er visst ikke lov å spare el noe:)

Skrevet

Egenmeldinger er til for dem som ikke er så syke at de får en sykemelding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...