Gå til innhold

Noen som har Silvercross vogna`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett de har fått den inn i butikk, men har faktisk ikke sett noen som har den!! Dere som har den, er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du bag eller sportsvogna ? syntes bagvogna er knallfin jeg,men har den ikke nei..men lurer på 3hjulingen(sports)

Skrevet

Jeg tenkte på den "harde" vognen. Den er vel ikke så praktisk? tenker på bil osv? Er jo utrolig stilig da, men vet ikke om det er en vogn å ha? Uansett litt for dyr kanskje;)

Skrevet

kansje ikke så praktisk nei,men den er nydelig..du kan finne den billig på utenlandske nettsider.bare google litt silvercross

Skrevet

Har en maken en, 30 år gammel, like fin og lite forandret.

Det er en kloning av en vogn, finnes ikke praktisk overhodet. Stor og tung. Stor plass til barnet da, og den gamle vogna er isolert så den holder på varmen/stenger kulda ute. Den tar godt imot dårlig vær og er lun og god.

Den er enkel å vedlikeholde med polering og evt lakkering om den får en stripe i lakken.

Stilig vogn som brøyter seg frem på vinterføret, dog tung men.

Skrevet

Billig, i form av billig, eller billigere?? :P Så den koster 14 000 på Barnas hus!!! :o

Tror jeg googler litt;)

Skrevet

billig,på utenlandske sider,ikke norske :)

Skrevet

Jeg har, den "gammeldagse" assa. Men den er ny, Gav 14.000 for den inkl madrass. Den er stor og deilig og lillewirre har god plass til å ligge i den ennå, hun er 15mnd og 80cm lang. Den er ikke verdens enkleste å få inn og ut av bilen, men det går fortere etterhvert. Sååå klønete er det ikke.

Jeg er iallefall superfornøyd. Lett å trille i snø og slaps. God plass til pose oppi der også.

Skrevet

LÅnte en engang....frarådes på det sterkeste hvis man ikke har en SVÆÆÆÆÆÆR bil/buss...blir fort stripete på baggen hvis den ikke står til "pynt" også....den er lekker ja, men herregud så upraktisk.

Skrevet

jeg har "kopien":) simo classic.. jeg er kjempefornøyd med den:) brukt på 3 stk, å alle har hatt go plass! litt vanskelig å få inn og ut av bil, men den funker:) he he. anbefales!

Skrevet

håper den er lett å få solgt igjen å....

Skrevet

Jeg har den. Veldig stor, fikk plass i stor bil til den, men var litt tungvint å få den inni og utav. Grei å trille, men umulig på snøføre. God plass oppi bagen. Nydelig, ett kunsverk på hjul :-)

Jeg fikk den av svigerinna mi, som hun hadde brukt til sine 3 barn. Fikk ikke solgt den, så da gikk den videre til minste her. Jeg kommer ikke til å selge den, kommer til å stue den vekk til evt. barnebarn som kommer til mormor/farmor :-)

Men hadde jeg ikke fått den, så hadde jeg absolutt kjøpt en brukt en, nydeligere vogn i mine øyne finnes ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...