phantomet Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Her om dagen stod phantomet og betraktet seg selv i speilet... og oppdaget at det har skjedd visse rariteter på toppen av hodet i det siste... Jeg oppdaget nemlig tre begynnede grå hår, som ikke var blitt farget da jeg var hos frisøren sist...napp, napp, napp - borte! Så gikk jeg til phantom-mannen og gjorde ham oppmerksom på forfallet...der han repliserer: "Det er da ikke det minste ille. Selv supermodeller innrømmer jo at de farger bort grå har, bare se på hun Kirsebom i den reklamen du vet..." Han synes forøvrig at det er stilig at en slik fremtredende supermodell med lang internasjonal fartstid proklamerer sin aldring i reklame, og jeg er enig med ham i det! Det er jo stilig...men ikke for meg liksom... *ler* Jeg er vel igrunnen takknemlig fordi kjæresten min har slik en laidback holdning til visse ting. Samtidig som han er en rev til å gi komplimenter.. Faktisk oppfører han seg som en "kry hane" nå som jeg er stor som et fjell, og kommer innom jobben hans for å haike hjem.
Dailis Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har gitt opp å plukke dem jeg da. Oppdaget første når jeg var 20. Synes det gir et fint liv i håret jeg da. HAr hundre andre farger i det så, hehe. Koselig med menn som gir komplimenter og er fornøyd. Selv min mann gjør det, tror ikke et døyt på det for ejg er så veldig annerledes enn jeg var. Men søtt er det jo
Plutseliten :) Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Velkommen etter... Her har det grodd grå hår lenge....men det vet ikke sambo min noe om. For takk og pris for hjelpemidler og flotte modeller som gjør det normalt å bruke det Vendela er forøvrig en kjempeherlig dame jeg har truffet ved flere anledninger,utrolig sympatisk og ujålete. Og med en sjarmerende måte å snakke på...blir litt som når jeg har vært sammen med sunnmøringer for lenge....haha...kanskje ikke fullt så sjarmerende når jeg tar etter ordene
Maud Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har hatt mine grå hår lenge jeg også. Har jo for vane å freshe opp den kommunebrune fargen uansett og en hyggelig bivirkning er at de grå hårene blir borte på veien. Min kjæreste er også laidback til sånt. Tror faktisk jeg måtte blitt helt grå før han hadde registrert det og allikevel ville han tenkt at det gjør da ingen ting. Nå når det er sommer er det lett å se at jeg godt kunne mistet litt flere kilo etter siste fødsel, men han synes visst jeg er fin allikevel. Godt er det :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 blædi blædi bluse min grå hår kommer ikke til å synes... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå