Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Ønsker å gi en liten ting som takk for alt de var for meg i seks år... men hva? Skal skrive et koselig kort til de også, og ønsker å gi med en lten ting, men hva? Har dere forslag? Blomst er jo litt kjipt lissom... På forhånd takk!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Avskjed på hva da?? Er forholdet over?? Tror jeg hadde holdt meg til et kort....
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 hva med en fin utelykt? de er jo ganske populære
togutter-08og10 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Litt avhengig om de er besteforeldre til barna dine eller ikke syns jeg. Hvis de er det kommer du jo til å ha kontakt, hvis ikke hadde jeg kanskje gjort noe hyggelig sammen med dem. Spandert en middag etc (hvis de er typen til å like slikt)
Alhansi Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Avskjedsgave høres veldig dramatisk ut i grunn. Men skjønner jo hva du mener. Du virker som ha et godt forhold til dem, så hvorfor avslutte det selv om du avslutter forholdet med deres sønn? Det blir jo ikke det samme mellom dere, men man behøver ikke gi avskjedsgaver? Jeg ville kan hende skrevet et kort, der hvor jeg skrev hvor glad jeg var i dem, og at årene med deres bekjentskap hadde beriket mitt liv. Så hadde jeg vel skrevet at jeg forstår at slik som situasjonen nå er vil ikke det bli den samme kontakten som før, og at du synes det er trist fordi du er så glad i dem. Men hadde også skrevet at jeg håpet at man kunne fortsette ha kontakt, til store dager og kanskje små, dvs bursdager, jul osv. Jeg vil som hun over her invitert dem ute på middag, også tror jeg at jeg ville ha kjøpt ei god bok som de likte.(sånne gode ord på veien bøker ol) Og i den boken ville jeg skrevet det som skulle stå i kortet.Bøker varer evig vet du! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå