Mor&barn Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Fornøyd? hvordan ble resultatet og hvor lenge holdt det? Ble håret det samme når den gikk ut? Vil vil vil!
愛 siusiu 龍 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 hehe, ja jeg tok en antipermanent i 2004.... ALDRI MER!!! håret mitt ble helt ødelagt. det så helt svidd ut... tørt og krusete. helt forferdelig. det så ut som om håret var blitt brent. brukte ørten balsamflasker i uka pluss hårkur etter hver vask for at jeg skulle unngå å klippe meg kort :-( det hjalp ikke så stort.. nå er det heldigvis blitt langt og nytt igjen, og nå lever jeg lykkelig med alle bølgene i håret mitt. helt naturlig ;-)
Mor&barn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 OH NO!?!?! ikke svaret jeg ville ha blææ flere? Hvordan er fremgangsmåten? *lei av krøller*
*ale* Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Venninna mi tok nettopp.. Hun har KRUS!! Kommet ny type som er mild mot håret, hun er kjempefornøyd.. Ble "grilla" i tuppene bare, men det stusses vekk-...
Mor&barn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 har hun krus nå eller før? for vil ikke gå fra korketrekkere til krus da holder jeg meg til det jeg har! hehe
anesam Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Søstera mi har det. Håret blir som før når det vokser ut igjen.. tror hun har tatt etterveksten 1 eller 2 ganger også! men det var DYRT da! men resultatet ble kjempebra! :-D
Mor&barn Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2008 Da tror jeg jeg tar sjansen Husker prisen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå