Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Uavhenig om de er skyldig/uskyldig. Tenk for en grusom følelse denne mammaen må ha, tenk hvordan det må føles for henne at hun nå tilbringer sine siste dager med datteren sin, at hun mest sannsynlig ikke kommer til å få se henne på mange mange år, at datteren skal bli tatt hånd om av noen andre enn mammaen sin. At hun en gang skal blir fortalt hvorfor mammaen ikke er tilstede i livet hennes, og hvordan hun, som 2 åring, har blitt brukt for å dekke over en gigantisk smuglingssak. Tenk så grusomt det må være når de skal ta farvel, ikke vite når de sees igjen. Jeg får helt vondt i hjerteroten av å tenke på det. Hvis hun er skyldig så håper jeg inderlig at hun har skjønt at dette er en risk hun måtte ta. MEN- sett at hun er uskyldig? Uansett, dette var ikke en tråd om hvor vidt de er skyldig eller ikke, men tenk å bli separert fra barnet sitt, på den måten, å ikke vite. Jeg får helt vondt av å tenke på at det kunne vært meg og min nydelige datter (dog Uskyldig)!!. Eller det å måtte bli separert fra henne på et annet vis, helt grusomt!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Ja det har jeg også tenkt på... Det må jo være det veste med det hele..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Ja, klart det må være fælt! men hvis hun er skyldig da, så burde hun faktisk ha tenkt over dette på forhånd da?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 ja, jeg skrev også det i hovedinnlegget, at dersom hun er skyldig så er det en risk hun har valgt å ta. Men hvis ikke, eller det å bli separert fra barnet sitt på den måten. Hadde det vært meg, så hadde jeg knuget den lille kroppen min inntil meg, jeg hadde ikke klart å "sende" henne vekk. bare tanken på å ikke vite når jeg får se henne igjen- eller OM jeg får se henne igjen!!! Nei, uff, blir helt dårlig. Må nesten være straff nok i seg selv! hi
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Stakkars dattera sier jeg bare, det må jo være fryktelig for henne, men den mora, hun er skyldig til de grader.. dem har ganske så sterke bevis... hun burde ha tekt på ungen sin og ikke på penger.. jeg hadde aldri gjort noe ulovlig om jeg så hadde fått hele verden for mine føtter.. Ingenting er mere verdt en den lille solstråla mi som ligger og sover som en engel akkurat å.... ( håper dem slipper henne fri pga ungen jeg ) blir så trist når jeg tenker på at jeg griner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå