2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg ser det er så mange som er gravide nå og jeg blir så misunnelig! Jeg er alenemor til en baby på snart 11 måneder og jeg har så utrolig lyst på en til om ikke så alt for lenge, jeg har såklart ikke lyst til å være alene med flere egentlig, men jeg har vært singel i mange år og aldri hatt ett seriøst forhold så jeg ser ikke akkurat noen håp for å finne en mann inne rimelig tid som faktisk skulle ønske å få barn med det første:( Nesten så jeg vurderer å stikke til danmark for å insemineres, ville det vært en skikkelig rar ting å gjøre? Jeg tenker i allefall at jeg gjør det om jeg ikke har fått meg en mann innen 3- 4 år.. jeg vil så gjerne ha flere barn og helst at de skal være litt tette i alder. Føler meg litt teit som skriver dette, men jeg kjenner jeg blir trist over at jeg ikke har en mann å få barn med, at jeg ikke kan rope hurra jeg er gravid, at alle vennene mine også skal ha barn nå og jeg sitter her med mitt ene barn og ønsker så inderlig mange flere:( Ja jeg vet, det er teit av meg:(
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg å! (er misunnelig altså). Jeg har mann da. Og vi vil begge ha barn, det er bare at vi må ha litt hjelp for å få det til, og det ser ikke ut til å bli før til neste år. Jeg vil ha en nå! (Har ei jente på 10mnd, og ville hatt de to første barna tett).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 jeg syns ikke du er teit! det er temlig naturlig og ønske seg barn, og i dagens samfun kan man skaffe seg det meste. og reise til danmark er en ærlig måte og gjøre det på. jeg har også tenkt tankten mange mange mange ganger. men når alt kommer til alt så vil jeg ikke gjøre det alene igjen. ikke på noen år i hvertfall. men jeg kan følge deg om du vil :-)
wirre;o) Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn var nicket sitt det tenker jeg! Du har vel ikke akkurat hastverk med å få nummer to enda.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Om jeg ønsker to tette, slik jeg da gjør har jeg litt hastverk, også i og med at jeg ikke ønsker å få flere barn etter at jeg fyller 30 og jeg helst ønsker meg 3- 4 barn, da begynner det å føles litt ut som om jeg har hastverk.. Jeg ønsker aller helst å ha fått ett barn til innen min sønn er blitt tre år slik at han får søsken som ikke er så langt fra han i alder, og såklart fordi reproduksjons- instinktet river og sliter i meg hver dag:S
solioa Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Må si jeg har tenkt samme tanke mange ganger selv... Ønsker meg også så inderlig et barn til.... 'Men så tenker jeg på det nye barnet jeg ville fått da, og føler ikke det blir rettferdig overfor dette barnet. Føler det blir ett litt for egoistisk valg. Fordi det barnet jeg fra før har en far det kan besøke og nyte godene av å ha en pappa. Det vil bli rart å være søsken hvor den ene ikke har far mener nå jeg. Og også med tanke på at du kanskje senere treffer en mann og dere får ett tredje barn. Da har to av barna far og den i midten ikke.... Bare noen tanker fra meg da. Men jeg forstår deg veldig godt:-) Og det er jo bedre og mer ryddig å gjøre det på denne måten enn å bare gå på byn liksom:-) En annen ting jeg har tenkt på er en avtale med en mann.... Men kan jo fort bli komplisert da..... Ikke lett nei!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Du er jo bare 85-modell? Med fare for å være nedlatende; du har all verdens tid! Det er ikke alltid det blir som man ønsker, hadde det ikke vært bedre å bli en "kjernefmilie" før du med viten og vilje blir alenemor til 2? Hadde skjønt deg om du var 38, men du er jo bare 23.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2008 Synes ikke du er nedlatende;) Men jeg ønsker å få ferdig de barna jeg vil ha før jeg fyller 30 og jeg vil helst ha 3-4 barn om jeg er så heldig å bli gravid flere ganger (er jo ikke alle forunt). Ikke ett vondt ord om de som får barn etter 30, men jeg føler selv at jeg ønsker å sette en stopp ved den alderen og da begynner klokken å tikke litt, spesielt når jeg ikke har noen tro på at jeg kommer til å finne kjærligheten noensinne. Det hadde vært bedre på bli en kjernefamilie, men hva om det aldri blir slik, at der ikke er meg forunt å oppleve det? Om jeg velger å få en til ved inseminasjon om noen år, så vil det være ett nøye gjennomtenkt valg, og såklart ikke enda da. Men skjønner at det for det virker noe travelt av meg å føle det slik:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2008 Skjønner tankegangen ja mio, det er ikke lett på noen måte. Hadde man bare hatt en mann så hadde ting vært mye lettere, men når man ikke har det og ønsket etter ett barn til er så levende, blir det veldig sårt og det opptar tankene mye. Problemet er jo ikke at jeg ikke kan få barn, men at jeg ikke har noen å få det med :S Ja en avtale kan fort bli komplisert, det er ingen lette måter å få ett barn til uten å ha en kjæreste.. desverre:(
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Men det er jo greit for barna å ha et søsken i lik alder! Ellers så blir det jo som to enebarn.
Synne&TheTerminator Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Jeg oooooooooooog! er bare 17 jeg så en til er nokså mega veeeeeeeeeeeeeldig utelukket for min del=) men guuu som jeg gleder meg!!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2008 Ikkesant, den gleden og den kjærligheten, å se de vokse og utvikle seg, det er så fantastisk og jeg håper inderlig at jeg får oppleve å ha mange barn som jeg får se vokse seg til og som jeg alltid skal verne om:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4790 her inne kan du få mer info om inseminering i Danmark. Nesten samtlige "faste brukere" av dette forumet er damer som bruker danske klinikker. Noen av de er single, og noen er lesbiske.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. mai 2008 Tusen takk for linken regnbuemor:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. mai 2008 Hahahaha heller inseminasjon enn flere barn med bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå