Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har ikke hatt noen inntekt de 3 siste år, men når babyen kommer vil jeg ha hatt fast inntekt i over et år. Kan det bli vanskelig for meg å få foreldrepenger? snakket med en som mente at siden jeg ikke hadde hatt inntekt tidligere så var det ikke garantert at jeg ville få foreldrepenger og hvertfall ikke få min vanlige lønn utbetalt i mnd. Noen som vet hvordan dette funker? Jeg trodde alt var greit siden jeg hadde jobbet i over et år før babyen kommer..
Pysa Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 du må ha jobbet seks av de ti siste mnd- og det har du jo sykmelding teller som jobb
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Takker og bukker fikk jo litt hetta da, kunne ikke skjønne at jeg hadde misforstått så inderlig..
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 det med de tre årene, tror jeg er hvis du ikke har hatt fast inntenkt de siste tre årene. altså jobbet som ekstrahjelp/deltidhjelpe. da regnes det ut et en sum fra deninntekten du har hattd e siste tre årene. eller noe sånt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Klart du får penger. Ingen regel som tilsier at du må ha jobbet i 4 år. *rare damen som sa det*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå