-carina- Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Noen som har MTU mobilabonnement? Er dere fornøyde? Takker for svar! )
Korse76♥ Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Nei Men det er fordi jeg ikke kan å stille inn telefonen til wap/mms osv selv. De har ikke automatiske innstillinger som de fleste andre og jeg bestilte nytt abonnement første dagen jeg fikk mtu.
-carina- Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Takk for svaret! ) Med litt hjelp av mannen får jeg vel kanskje stilt inn det selv... ) Jeg har OneCall nå, men vurderer å bytte. Etter at de byttet leverandør så har jeg nesten ikke dekning lenger... Og jeg bor og beveger meg stort sett i Oslo!! (
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Meget fornøyd. Og om du bor i Oslo her de jo eget nett der, så det blir enda billigere. :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har akkurat byttet fra OneCall av samme grunn som deg i grunnen... Bare tull med dekning og det gidder jeg ikke... Begynte MTU-abonnementet i går, så har ikke så lang erfaring med det, men iallfall fornøyd så langt;) Ikke hatt noe tull med dekninga iallfall!!
gullgutten_min! Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 det er veldig ustabilt.. om du befinner deg utenfor oslo grensa er det veldig varierende dekning. både på samtaler og sms.. du kan fort bli brutt midt i samtalen og sms kan komme mange mange timer for sent! en annen ting er jo at de ikke støtter mms enda.. og du kan ikke bruke den i utlandet. .. ei venninne av meg med det abonnementet sendte sms til meg i helga når jeg var i sverige med det resultat at jeg fikk noen av sms'ene opptil 40ganger!!! så det var ikke spesielt moro... jeg tror jeg ville satset på noe annet i allefall om du går bort fra onecall av den grunn..sats på ett abonnement som bruker telenor eller netcom sitt nett og ikke det nye nettet....
-carina- Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2008 Hmmm... Takk for svaret! Da skal jeg sjekke litt til rundt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå