Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Kose dere masse masse masse på ferie og nyt hvert sekund av den:-) Det er deilig å reise bort og bare slappe av, spise god mat og suge inn solens fantastiske energi!!! Du må jo bare finne deg en internettkafe og sende reisebrev til oss!!! Have Fun!!!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Åh reiser du allerede nå God tur kos dere kjempe mye, nyt hver eneste dag :0) Stor reise klem fra
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Såh,du tenker reise fra oss nå assa?? Skal vi bare sitte her å fryse vi da?? Du gleder deg vel ikke heller du........(;o)) Kos dere,og ha en kjempetur!! Vi skal nyte sola di seir kommer hit.Så får vi se da,om di blingser nå å=) Ta en sånn dærre drink for meg da!!! GOOOOD TUUUUUR C",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 He he he jo takk skal dere ha:o) Jeg har ikke reist ennå , men Klatten har det og hun vil da ikke kunne ønske god tur, for hun sitter sikkert i Sveits og spiser sjokolade:-DD Melder fra når jeg reiser:o) Det er i natt det da:o)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Vi er bare ute i gooood tid vi =) hirr hirr ;o) Kjenner at jeg kunne blitt med i kofferten ja...."kaldt her"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå