Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Og jeg bryr meg ikke så mye om du ikke likte deg i tyrkia eller om maten var vond, men var BYEN fin?? Også stranda da, den er litt vesentlig:)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Bare vært i Side jeg da.Nydelig by:o))
MJ<3 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Side har jeg vært i en million ganger, mannen er fra Tyrkia. Det er en veldig familievennlig by og ganske liten og hyggelig. Alanya er litt mer partysted, og ganske stor. Litt for stor etter min smak. Antalya er litt av hvert, gamlebyen er full av kultur (om man er interessert i sånt) også har du shopping og party pluss roligere steder.
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Har bare vært i Alanya. To ganger faktist, (kom hjem i går fra siste turen;-D ) den har vokst noe enormt siden sist.. Tror ikke jeg vil si den er så fin.. Litt koselig i havna der da.....
~**nuttis**~ Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Har vært i Alanya og Side(jobbet i side)Stranda i Side er mer barnevennlig enn Alanya for den har finkornet sand og er langgrunn.I Alanya er sanden grovkornet og det blir brådypt fort,tendens til mye bølger.Side er en gammel fiskelandsby som er veldig koselig.Er liksom bare ei lang gate som er sentrum.Dyrere i Side enn Alanya pga størrelse på stedene.Mer å finne på i Alanya.Smak og behag egentlig.
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Å stranda ja... Har vært på bedre ja, om jeg skal si det sånn... Og verre, hehe... Grei nok..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2008 Virker nesten som Side er stedet for meg, hvis vi ikke finner et fint sted i Hellas da. Driver og sjekker litt nå Skal reise med mannen min og tulla vår på 18 mnd. Vil ikke ha noe partysted, men et rolig sted med litt butikker og god mat. Min kjære eeeelsker sjømat da, så kanskje Side som er en gammel fiskelandsby passer til hans gane??
MJ<3 Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Jeg var der sammen med Jakob og en venninne og hennes baby nå (kom tilbake for to uker siden). Fungerte kjempe fint med bebis, og vil vel anbefale dere Side Resort som er et Ving hotell litt utenfor byen, med gåavstand til strand og by. Og med masse koselige restauranter å gå på
~**nuttis**~ Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Da burde dere velge Side,det vil være best for dere.Jeg personlig liker Alanya for at det er større,men så er mannen min derfra også....så da drar vi dit;-)Hender vi er innom og hilser på i Side også.Skulle ønske Sides strand lå i Alanya,for da hadde det vært perfekt.
Lillesnuppis Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Har vært alle 3 stedene. Antaly kommer jeg aldri til å reise til igjen. Kun for å lande :-) ikke noen fin by syns jeg. Alanya har jeg vært i 6 ganger. Ene stranda er fin. den andre er fin den å, men så store bølger der, å ikke noe barnevennlig. ( går rett ned i vannet) Den heter Cleopatra. Byen er fin, men litt for stor syns jeg. Å mye bråk. Side har jeg vært en drøssevis av ganger. Begge strendene er kjempe fine. Liten koselig by og ikke for mye bråk. Barnevennlig og roblemantisk :-) Om du skal reise med typen bare, barna eller hele familien så hadde jeg gått for Side.
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 når jeg leste overskriften,så leste jeg: hvilket navn er finest? Og da tenkte jeg at herrgud,skal de begynne å kalle ungene opp etter tyrkiske byer nå hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 har kun vert i side,er nydelig der =) likte meg super godt,var bare meg å sambo så det var ikke noe party tur,så det passa oss kjempe godt å være der =)
ana baroma Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Vi har leilighet i Oba, rett uøstfor Alanya, og der er det koselig:) De små stedene utenfor Alanya er finest synes jeg. Side har jeg aldri vært... Antalya er grei nok. Vi er ikke så ofte på stranda, men kleopatrastranda i Alanya er veldig fin synes vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå