willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har termin på fredag:) ble strippa i dag og fikk beskjed om at jeg var moden, og at vi kunne forvente fødsel når som helst:) hun kunne til og med ta på babyens hodet!! når har du termin?
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Og jeg har termin på Torsdag... Nesten helg det og:) Men her skjer ikke noe enn så lenge:)
JuniMamma_jente08 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 har menstermin på lørdag.. men tror ikke det skjer noe nå i helga gitt..
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Har termin på mandag:) Har ikke merket noe ennå, men en vet jo aldri. Han har festet seg og alt er klart, så vi venter i spenning:)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 har termin til søndag:) ble strippa på mandag, var moden og hadde 2 cm åpning, men ingentign som har skjedd her..sitter her enda og kjenner ingenting:( men den kommer når den kommer..hehe
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Har menstermin på lørdag, men UL-termin på mandag. Skjer det ikke noe i helgen blir jeg strippet på jordmorkontrollen på mandag. :-)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har og menstermin på lørdag og ul termin på mandag... Er veldig spent på om noe skjer, siden jeg fødte 3 dager før termin sist Gleder meg så utrolig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå