Gå til innhold

Hvor mange har termin til helgen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin på fredag:) ble strippa i dag og fikk beskjed om at jeg var moden, og at vi kunne forvente fødsel når som helst:) hun kunne til og med ta på babyens hodet!!:)

 

når har du termin?

Skrevet

Og jeg har termin på Torsdag... Nesten helg det og:) Men her skjer ikke noe enn så lenge:)

Skrevet

Jeg har på fredag...

Skrevet

har menstermin på lørdag.. men tror ikke det skjer noe nå i helga gitt..

Skrevet

Har termin på mandag:) Har ikke merket noe ennå, men en vet jo aldri. Han har festet seg og alt er klart, så vi venter i spenning:)

Skrevet

har termin til søndag:) ble strippa på mandag, var moden og hadde 2 cm åpning, men ingentign som har skjedd her..sitter her enda og kjenner ingenting:( men den kommer når den kommer..hehe

Skrevet

Har menstermin på lørdag, men UL-termin på mandag.

Skjer det ikke noe i helgen blir jeg strippet på jordmorkontrollen på mandag. :-)

Skrevet

Jeg har og menstermin på lørdag og ul termin på mandag...

Er veldig spent på om noe skjer, siden jeg fødte 3 dager før termin sist :)

 

Gleder meg så utrolig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...