Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 og håper jeg våkner kl 0415 siden jeg skal rekke flybussen........det er jo en ukristelig tid å stå opp på, når dagen blir laaaaang!!! Men, sove kan jeg jo gjøre når jeg blir gammel:-) Ha det bra og lag fine tråder til jeg kommer hjem da dere:-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Nattaaaaaa =) God tur og kos deg.Å som den mårrasfulen du er ,så kvitrer du vel før klokka du =)hehehe Skal se om det blir noe fres her da.Må jo ikke la stedet støve ned,hehe "vinkevinke"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Hehehe, artig du.....klokka 04 er tidlig for et A-menneske også skjønner du:-) Hadetbra og stå på:-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Huff ja...er grusomt tidlig det der... Bay bay så lenge!! klem
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Natta og kos deg på tur :0) God tur !!!!!!! Du skal jo egentlig stå opp om natta du da ;0)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Nå er du jo på ferie, håper du koser deg masse! Skal love at du blir savnet her, gledsspreder som du er )) Men håper det er mulig å stikke innom i løpet av ferien? Kos deg masse klatten ! Klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå