Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Og hvorfor er den det? Sånn kort og greit:)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Patmos! Vært der hvert år fra jeg var 14 år. Liten,sjarmerende øy! Man kan bare slappe av og nyte livet!
3 blå Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har flere favorittøyer, men øygruppa Kykladene er plassen for meg Hvis jeg skulle reist med familie og barn ville jeg reist til Naxos eller Paros. Hvis jeg skulle reist med venninner ville det blitt Ios eller Naxos og hvis jeg skulle reist på kjærlighetsferie med drømmemannen måtte det nok blitt Naxos da også
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Trukke jeg har hørt om øya en gang:) Hvordan er strendene? Og er det noen shoppingmuligheter i det hele tatt?? Har ikke shoppedilla jeg altså, men er greit å kunne kjøpe seg noen postkort, et badelaken og en veske liksom:)
Den Blå Engel Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Skopelos og Skiathos er nydelige små øyer.
RockMyWorld Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Skiathos....mye pga alle de herlige strendene:-)
OsloMor Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Karpathos, kjempefin øy med nyydelige strender og mange koselige restauranter og cafeer. I det hele tatt mange koselige grekere der, og ikke noe fylla for ungdommer sted. (sa 50 åringen, he-he;)
cherry coke Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Poros!! Fantastisk koselig øy. Taxibåt til sentrum, nydelige strender, rolig og fredelig, vakker havn med gamle og nye seilbåter , koselig atmosfære, koselige mennesker, lite og intimt og nydelig mat=) Har vært mye i Hellas og jeg lengter alltid tilbake til Poros:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2008 Er snakk om famileferie:) Greit å høre litt hva folk synes. Har faktisk tittet litt på Paros. Eller var det det øya jeg så på het.. Ble usikker jeg nå. Men da skal jeg sjekke ut de 2 også. Men hvorfor digger du Kykladene? Hva gjør de til noe spesielt liksom:)
Blue Lady Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Chios Koselig, ikke SÅ turistifisert, masse å se på, vind hele tiden (blir ikke så varmt). Nydelig strand!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Ikke mange turister der. Tar fly til Samos og ca 1 time med båt. 1 by strand og 1 lang sandstrand og noen bortgjemte Ja,er endel butikker,men ikke som i byen liksom!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. mai 2008 Høres deilig ut:)
3 blå Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har jo ikke noe å sammenligne med og det er sikkert både vel og bra rundt omkring på de andre greske øyene også Hvite kalkhus med blå vinduskarmer, utenfor husene sitter det to gamle menn og spiller kort og plutselig står kona på terassen i 2. etasje å senker ei korg med øl og noe brød ned til kortspillerne. Det er så fantastisk Hvite, nydelige strender, båtliv, sitte på en strandkafe å spise gresk mat og bare nyte livet. Greske politimenn i hvit uniform som roper "ella ella" og blåser noe helt hysterisk i fløytene sine er også noe av sjarmen Ah, sukk... Savner Hellas
mam <3 Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 Karpathos er den eneste greske øye jeg har vært på, men der var det kjempefint. Syns ikke det var helt bankers når jeg var der på ferie med mamma og pappa når jeg var 14, men nå som jeg har blitt "voksen" tenker jeg at på den øya, der var livet herlig altså.! Typisk gresk, fine utfluktsmuligheter, hyggelige mennesker og fine strender, finnes steder for hobbysnorklere også.
wirre;o) Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Skiathos- den grønne øya. Masse fine strender og herlige folk.
St.Sunniva Skrevet 27. mai 2008 #18 Skrevet 27. mai 2008 Karpathos :-) .....eller Parga (som ikke er en øy da) Nydelig atmosfære på begge steder.
Venezia 1 Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 Skopelos. Om man leier seg en scooter kan man finne seg en helt egen paradisstrand... Var der uten barn og ville ikke dratt dit med små barn pga litt dårlig kommunikasjon med buss og dårlige veier om man skal kjøre rundt, men perfekt sted for kjærlighetsferie... Skiathos passer nok bedre med barn, men er veldig mye turister der så man ser lite til lokalbefolkningen.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #21 Skrevet 27. mai 2008 Naxos har bøttevis av sjarm og er veldig deilig. Nydelig by og deilige barnevennlige strender. Skiathos er også kjempe fin. Utrolig koslig by der og. Jeg hadde det supert, var der som 18 åring. Kos utenom høysesongen. Ikke dra midt i sommerferien, da er det en skikkelig party-øy. Men super deilig der når alle ungdommene har reist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå