Gå til innhold

Mensmurringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke noe sånn at d gjør vondt men litt ubehagelig....

bare ligger å murrer liksom...noen som vet hva d e???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet?

Skrevet

dytter på denne jeg

Skrevet

Jeg har hørt at det har noe med modningen å gjøre.. Var det jordmor sa til meg i dag iallfall.Håper på det iallfall for er mye plaget med det selv.Bare at det er vondt av og til.

Skrevet

Jeg har kjent menssmerter siden sist mandag (da var jeg 18 dager før termin). Et par ganger i løpet av dagen kjenner jeg det, og kommer det på natta har det vært såppas vondt at jeg har ligget våken av det. Da jeg fortalte det på jordmortimen min på torsdag, sa hun at det er jo tegn på at noe er i gang.. men mer sa hun ikke.. nå er det 11 dager til termin, så jeg begynner liksom å regne med at noe er i gang snart da..

Skrevet

weeeee...! da håper jeg at noe er i gang her også :-D

hatt litt mens-smerter tidligere, men det har vært mest øm rygg, liksom.

Siden i går har jeg vært ordentlig plaga, og i natt lå jeg også våken pga det..

Skrevet

Jeg har også endel av dette. I natt holdt det meg våken, sammen med masse kynnere som kom og gikk, men ikke noe regelmessig. 13 dager til termin jeg, så håper noe er i gang for det er ikke så veldig behagelig om man må gå sånn i tre uker til!

Skrevet

Jeg har også hatt mer og mer av de de siste par dagene. Har 17 dager igjen til termin. Hadde virkelig vært deilig å fått det overstått snart, men har en følelse av at det drøyer halvannen uke til hvertfall

Skrevet

Da jeg spurte jm om dette, sa hun det var modning, men at jeg kunne gå over tiden for det. Kan ta lang tid dette her...

Skrevet

ikke for å skuffe dere alle , men slik har eg gått veldig lenge.. sikkert siden uke 34 å nå e eg i uke 40...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...