Gå til innhold

Frustrerte fruer... Hva er det egentlig som har skjedd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ordentlige Dylan drept?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt sikker på at du vil vite det?

neste gang er det dobbelepisode(var ihvertfall det når jeg lasta ned) og da får du svar på alt...

hvis ikke så kan jeg godt fortelle....sånn i korte trekk

Skrevet

Vil gjerne vite, er altfor nysgjerrig... :-)

Skrevet

jaaaaaaaaaa, er ikke hjemme neste tirsdag...

Skrevet

Jeg vil også vite!! :D

Skrevet

Den sesongavslutningen må dere bare få med dere, er sååååå spennende! Og så mye som skjer!

Skrevet

Er i spania neste tirsdag....fortell noen???

Skrevet

Okei=)

Men da skriver jeg det jeg husker da....så kan andre skyte inn hva de vet.

Husker ikke helt hvordan vi fikk vite det, men han derre faren til dylan brøyt seg inn hos katherine. kjefta og smalt og lagde ett helvettes bråk. Katherine hadde ditcha Bree(den derre middagen de skulle lage) for hun skulle rømme med dylan pga han derre faren.

hun løp inn til seg eslv og skulle hente noe da han kom.

etter en stund kom bree inn for hun hadde fått vite at hun fortsatt var hjemme og skulle prate med henne om hvorfor hun ble ditcha osv.

hun ble også tatt som gissel av mannen.

Han ble forbanna d han fant ut at Dylan ikke var hans. dette merket han når han så en video av henne og at den ekte dylan egentlig har ett arr på armen. dette hadde ikke ''den voksne'' dylan.

han tvang henne til å fortelle hva som hadde skjedd.

han kom en kveld da dylan var liten på besøk. gav dylan en dukke. katherine fjerna dukken og la den på skapet.

han kom tilbake senere på kvelden og de begynte å krangle. det var da hun slengte lysestaken i hodet påhan(som ble vist for noen episoder siden, bare at da viste vi ikke at det var dylans far)

etter det ble hun så skjelven at tanta til katherine gav henne whiskey for å roe ned nervene. så sovna hun på sofaen.

så våknet hun av ett hyl. det var tanta. Dylan hadde våknet og sett dukken øverst på skapet og prøvd å nå tak i den. skapet hadde veltet og hun døde.

Tanten anbefalte henneå begrave datteren siden faren til dylan var politi. kunne ikke risikere å bli satt i fengsel.

hun dro til ett barnehjem og fant en jente som var nesten helt lik dylan oghun vokste opp og trodde hun var dylan. dette finn dylan vite tidligere denne episoden.

hmmm....''faren'' til dylan hadde også kidnappen Adam og skambanket han. Adam rømte og kom til huset til Katheine. da var ''faren'' til dylan der. han skjøt faren til dylan, men han døde ikke. katheringe, bree og adam gikk ned der hvor ''faren'' lå. han sa noe om at uansett hva soms kjedde så hadde han kontakter, han ville få litt fengselstid, men ville alltid komme tilbake. adam ba katherine omå passe på at han ikke forsvant og gav han pistolen. så gikk han og bree på kjøkkenet for å ringe politiet. så hørte de skudd og katherine hadde drept han.

da stilte alle fruene opp for henne. sa at ''ja vi viste at han kom til å gjøre dett en gang, ja det var selvforsvar. katherine har sagt hvor redd hun var, var abre spm og tid'' alle stilte opp for henne og det ble ingen sak. ble selvforsvar. selv om det egentlig ikke var det.

så ble de tnoen blikk fem år fram i tid. dylan er i paris med kjøresten og har blitt dridd til, gaby har to døtre, abree er sammen med han derre hodge karen igjen, og susan...hun har ny mann....

det var det jeg huska....

Skrevet

jeg er også i spania da, forteeeeeeeeeellllllllllllll

Skrevet

Wow. Tusen takk for svar. :-) Litt av et nabolag det der. Hehe. Gleder meg til neste tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...