Gå til innhold

trenger litt oppmuntring:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter hjemme alene og synes litt synd på meg sjøl,he he:)

sambo er på jobb på sjøen,og jeg har vist litt for lite å tenke på, he he.litt komisk oppi det hele.

har hatt en sa i februar,og er så redd for at noe galt skal skje igjenn.er 7+4 i dag. alt er bare vell egentli:)mange her som har hatt et fint svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Klappe på*

Vi er litt i samme båt vi to da... Jeg hadde en sa i julen og re livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Men, har begynt å tøre å glede meg nå.... Selvsagt går det bra denne gangen. Med deg også. jeg er i uke 6 nå, og det er noen få dager lengre av gårde enn jeg var forrige gang.

Gubben er hjemme her med meg, med veslejenten vår på fanget for øyeblikket,i ferd med å sovne. Hadde et veldig fint først svangerskap for to år siden, hvis man ser bortfra noen måneder på krykker pga bekkenløsning. men var ikke kvalm og sånn :) Hittil i dette har det vært fint men med bittelitt kvalme, jeg har jo ikke visst om graviditeten mer enn et par dager ;P

Skrevet

Det går for fort i svingene hos meg, beklager skriveleifer så mye ;)

Dessuten, ikke noe å være flau for ,det å ha tankekjør er previlegiet til oss med hormoner i øst og vest... Tenk i vei du ;) Så lenge tankene ender bra ;)

Skrevet

tusen takk for svaret:) ble bedre nå ja:) vil ønske deg og lykke til:)

venter sambo hjem i hælga,så da får jeg vel annet å tenke på. har jo ei jente fra før,og hadde ingen plager i det svangerskapet,så det går vel bra den her gangen og med oss begge:)

Skrevet

Jepp,selvsagt går det brillebra med oss ;) hvor gammel er jenten din? Min er septemberjente,da blir hun to ;)

Skrevet

hun blir 7 år i mai:) litt lenge siden sist,så jeg er nesten som førstegangs gravid he he:) har ikke fortalt noe til henne om spiren enda. vil vente til det har gått 3 måneder

Skrevet

herlig... Hun kommer til å sprette i taket av lykke ;P Min prinsesse kommer nok ikke til å skjønne noe. Vi har ikke sagt noe til henne, for hun kommer heeelt sikkert til å peke på magen min i feil sammenheng og si "baby!"

Nå må jeg i seng...Sveiseblind. Husker det fra forrige gang,- trøtt som en dupp stort sett hele tiden. Men, alle tegn tar jeg som gode tegn ;)

Natta,Frøken Tuppa :) Snakkes i morgen

Skrevet

hei igjenn:) ble tili kvell på meg i går he he, sovna som en dupp eg å :) tar på det her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...