mamma-til-2-jenter Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Jenta mi må kanskje det til høsten, pga væske i mellomøre etter en kraftig ørebetennelse. Legen sier det er en operasjon. Noen som vet noe om dette, hvor lang tid det tar osv?
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Gutten min la inn dren tok mandler og tok bort polyppene i februar . dette tok 45 min. bodde på sykehuset 1 dag så fikk vi komme hjemm.gikk kjempe fint:) dette går bra..
mamma-til-2-jenter Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Så dere var bare inne 1 dag, eller en natt også? (Jeg må ha det inn med t-skje). Ja, jeg vet at det kan gå over av seg selv. Men nå har hun vært inne til ørelegen 3 ganger og det er fortsatt ikke blitt bedre.
SuperGlad Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 jenta mi fikk lagt inn dren sist torsdag. hun ble lagt i narkose, etter 15 min var operasjonen ferdig, og 30 minutter etter det var hun helt våken å klar til å dra.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Vi venter på tid for operasjon til å gjøre dte samme. Vår skal legge inn dren i begge ører + operere bort en stor falsk mandel bak nesa.
sydilla Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 de får narkose og selve operasjonen tar 15 min eller noe + oppvåking. Det blir gjort uten innleggelse, så en drar hjem når ungen våkner. Vår gutt fikk inn dren da han var 2, det var som et nytt liv. fra øreverk hver 14 dag til aldri forkjøla en gang... Anbefales!
NoDoubt Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Viss hun bare skal legge inn dren så får hun lett narkose. Selve operasjonen tar gjerne 15 minutt. Etterpå er det inn på oppvåkning. En liten stund etter hun har våknet så drar dere hjem. Vi merkte ingenting på jenta vår etter hun våknet fra narkosen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå