Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg lurer virkelig hvem som trekker trådene inn på hets her??, på det groveste, for det går faen ikke ann å nevne feite før man blir angrepet med bare svada, kanskje visse burde klare å holde seg til saken for en gang skyld!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 De mener nå at de er normale, men vil ikke si at de er det. De burde skamme seg, rett og slett.. Blir trist av å tenke på at noen folk faktisk tenker sånn. Helt tragisk!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Signeres!!! Hver gang jeg går i byen, tenker jeg at "folk tenker nok sitt når de ser feite meg gå rundt på gata". Det er kjempedeprimerende, særlig når man har sosial angst fra før. Da er det ekstra vanskelig å gå ut, til og med å stå opp, når jeg vet hva enkelte tenker om meg dere som skrives sånne ting, gjør ikke dagene lettere for meg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 broccoli og sunn kost kan gjøre dagen letter for deg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Du vet ikke en dritt om kostholdet mitt. Jeg er ganske sunn skal jeg si deg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Æsj, drit nå i de idiotene der da!! Det vil alltid være mennesker som tror de er bedre enn andre. Enten diskriminerer de innvandrere, feite menneker, sigøynere, alenemødre, homofile, kristne... At de gir voksne mennesker glede å rakke ned på andre, vitner ikke om annet enn manglende empati, lite intelligens og et ønske om å hevde seg. Finnes ikke mer umodent og barnslig. Som overvektig voksen mamma, gir jeg en blank faen i hva andre måtte meneom meg og min kropp!!! Det er min kamp, ingen annens...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 ikke si noe sånn når du ikke vet hva mennesket sliter med... Det er ikke alltid såååååå enkelt.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Men det er ikke så lett for de som er for tynne heller!!! Dere som er litt overvektig kan vell prøve å ta av litt, eller forandre livsstil? Sier ikke at det er lett, men det går å prøve. Ikke så lett å legge på seg heller!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Hvor gammel er du egentlig? Høres ikke ut som du kan være over 12..
Kjukka Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Desverre så vil det alltid finnes folk som tror at de selv blir finere, av å si at andre er stygge,feite o.l. Drit en lang i de da... Herregud, normalt oppegående folk skjønner jo at de kun må trø andre ned i dritten for å komme seg opp selv. Noen er slik hele livet, andre skjønner litt mer når de er over fjortiss-stadiet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Det er mange som ikke tenker over hva de sier, ting kan faktisk såre et meneske ganske mye. Jeg er lei av folk som tror de er bedre en alle andre. Det viktigste er at alle vet de er unik, og det skal man være gla for, er langt fra perfekt selv, men stolt av å være meg selv!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Alle er unik! Det er ikke meningen at alle skal være str 34! Det er bra at noen er str 30, og andre 44:) Ignorer de som rakker ned på andre pga vekt, det er rasistisk tankegang, og ikke verd å bry seg om:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 hæææææ?? teltet mitt er str. 44.. skjerp deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå