Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Lillemann på to datt bakover og smalt bakhodet rett i asfalten tidligere i dag.Traff to singlestein som "boret seg inn i bakhodet på han slik at han begynnte å blø. Formen hans i dag har forøvrig vært helt normal.Han har lekt og løpt rundt som vanlig.Spist normalt...så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men nå som han er lagt for natten kjenner jeg at jeg er litt urolig... Uff,tittet på han flere ganger alt. Hater at ungene slår seg i huet altså
*ale* Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hjernerystelse vil gjerne medføre kvalme og kraftig hodepine.. så han er sikkert helt ok:) men vekk ham et par ganger så kjenner du deg tryggere......
mams-til-tre Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det pleier jo som regel å gå bra med de små.. Mine unger har gjort det ofte, og vet hvordan følelsen er. Alltid ekkelt når de slår seg i bakhodet, men jeg ser alltid ungen ann litt etter fallet. Om han har fått hjernerystelse, så blir de mange ganger litt tomlete, og ikke vet helt hvor de er. Så lenge gutten din har virket normal etterpå, så kan du bare roe deg ned.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg også er ganske sikker på at han "tålte den trøkken". Ingen tegn på hjernerystelse i hvetfall
Anne-B. Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Eldste slo på seg hjernerystelse i barnehagen i høst. Hun ble svimmel, brakk seg og kastet opp. Ville bare sove, hvilket de jo skal få lov til, men man skal vekke dem med jevne mellomrom for å være sikker på at man får kontakt. Om han har løpt rundt og lekt så har nok ikke slått på seg hjernerystelse, men det skader ikke å sjekke bare for å selv bli beroliget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå