solstråle-juli Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Er der nogen der har erfaring med at leje bilseter gjennem If-forsikringsselskab? Eler nogen der har erfaring med følgende seter?: iZi Sleep 0-13 Kg If Izi Kid max 18Kg If iZi Up max 36 Kg Synes ikke prisen på leje var så gal. Vi har nogle av vores forsikringer der og må derfor betale 3690,- for alle 3. Men hvad gjør man hvis der kommer nye modeller. Får man dem så skiftet ut eller må man bare bruke de man allerede har lavet avtale på?
sjara Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg vet ikke mye om dette, har kun hørt fetteren min nevne at de leier av If. Jeg mener at han sa at de betaler for det første setet, og så bytter de det bare inn når de trenger nytt (større seter). Det siste setet får man beholde.
C@milla *EMIL* Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg tenkte å leie her selv. Husker jeg såg en tråd for noen måneder siden om dette, og det var mange som hadde brukt alle tre og var fornøyde. De fikk nye seter tror jeg, om de ble skiftet ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå