Gå til innhold

Jeg er ferdig med eksamen! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat skrevet siste ordet på innledningen :) Veldig glad!

 

Nå gjenstår en siste stavekontroll imorgen tidlig før den shippes inn og forhåpentligvis kan glemmes en god stund. Hvis alt går bra har jeg nå sommerferie til slutten av august!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, gratulerer!! Det må være utrolig deilig. Hvordan er magefølelsen?

Skrevet

Gratulerer! Så godt å bli ferdig! =)

 

Skrevet

Lucky bastard;-)!

 

Om 8 dager kan jeg si det samme..

Skrevet

Gratulerer så mye, Teline!!!

 

Så deilig følelse!! :-D

Skrevet

Magefølelsen sier at dette er en B-oppgave. Det kan jeg kun takke meg selv for, siden jeg har hatt sykt barn, langt besøk, hjulpet til med bryllup og generelt vært lat. Kunne absolutt disponert tiden min mye bedre. Men jeg kan leve med en B jeg :) Blir det dårligere enn B ryker sommerferien, for da tar jeg eksamen opp igjen. Ett sted går grensen ;)

Skrevet

B er fint, og det har du all grunn til å være stolt over :-)! Blir spennende å høre etterhvert.

 

Nå må du nyyyte kvelden og den gode følelsen!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Grattis Teline!! Da er det bare å ta sommerferie med gooood samvittighet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...