Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Har akkurat skrevet siste ordet på innledningen Veldig glad! Nå gjenstår en siste stavekontroll imorgen tidlig før den shippes inn og forhåpentligvis kan glemmes en god stund. Hvis alt går bra har jeg nå sommerferie til slutten av august!
piano♫ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Å, gratulerer!! Det må være utrolig deilig. Hvordan er magefølelsen?
Tøysetipp Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Lucky bastard;-)! Om 8 dager kan jeg si det samme..
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så mye, Teline!!! Så deilig følelse!! :-D
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Magefølelsen sier at dette er en B-oppgave. Det kan jeg kun takke meg selv for, siden jeg har hatt sykt barn, langt besøk, hjulpet til med bryllup og generelt vært lat. Kunne absolutt disponert tiden min mye bedre. Men jeg kan leve med en B jeg Blir det dårligere enn B ryker sommerferien, for da tar jeg eksamen opp igjen. Ett sted går grensen
piano♫ Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 B er fint, og det har du all grunn til å være stolt over :-)! Blir spennende å høre etterhvert. Nå må du nyyyte kvelden og den gode følelsen!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Grattis Teline!! Da er det bare å ta sommerferie med gooood samvittighet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå