Mamsen86 Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor så nysgjerrig på hvordan hun ser ut egentlig..?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 hva slags navn er det du skal ha da ? jente/gutt ??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 kanskje var det en n først.................
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Det er jo fornavne til denne jenta da + a. F.eks Cathrinea
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Skjønte ikke detta jeg,men det er vel ikke stort å skjønne heller:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå