Maud Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Håper du og minstesnupp får noen fine dager der i hjembyen din! Vi snakkes når du kommer tilbake, Stor klem
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 God tur! Jeg håper det blir en god tur i alle fall! klem fra
tebekaa Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Tusen takk dere snille søtinger:-) Har slett ikke tid til å være her inne akkurat nå, for jeg er ikke engang halvveis i pakkingen. Og jeg reiser i morgen tidlig... Lille-snupp har vært krakilsk i dag (smittet av meg kanskje?) og har i tillegg sovet like lite som hun pleier, så jeg rakk ikke annet enn å vaske litt tøy og begynne på en huskeliste (lett når det koker under topp-lokket. NOT) og teste ut bæresjalet og finne fram koffert. I tillegg hadde jeg lovet store-snupp at vi skulle på shopping og kjøpe sommerklær etter pianotimen i dag. Bra timing det også, egentlig:-/ Pluss at Gråtassen jobber MYE for tiden, og mellom-snupp har en prosjektoppgave som hun trenger MYE hjelp med. Og i tillegg øver hun til skuespill hvor hun har en av hovedrollene. Forøvrig et skuespill som Tårnfrid-foreldrene ikke får sett (sender storesøster, gammeltante og naboer istedet. Med videokamera. Men mammahjertet gråter). Puh! Skal bli godt å reise bort fra dette kaoset. Nå må jeg bare få pakket litt... Tror nok ikke jeg får dibbet noe i uken som kommer, så jeg får bare fortelle at jeg tenker på dere. Håper dere får noen fin-fine late sommerdager med mye søvn, snille barn og menn som skjemmer bort de flotte damene sine:-) Og dagmammaer som begynner å gjøre jobben sin... Og at det blir fint vær i Spania, og ikke vannkopper! Klemmer fra meg:-)
tebekaa Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 ...og fikk jeg fortalt at det også ble ny rekord i bæsjebleier i dag? 3 stk på mindre enn 2 timer, hvorav en krevde helrenovering og spyling. Og at fine middagsglasset endte i en stor gulp på mine og lille-snupps klær. Etter helrenoveringen... JIPPI, liksom:-/ Noen dager er bare IKKE ålreite!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Håper natten har vært ok! God tur nok en gang! klem klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå