Duracella Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Roper treåringen min mens han smiler og vinker ivrig når vi sykler forbi skolen hvor en flokk fremmede barn og voksne har fotballtrening. Tenk så deilig å ha slik selvtillit og livsglede! Det skulle gjerne jeg hatt selv. Håper jeg og resten av verden klarer å la ham beholde denne gleden så lenge som mulig. Mennesker er så lette å ødelegge..... -Sukk.
blond Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Den siste setningen din... gjør meg litt trist. Det du sier er sant...
Duracella Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Ja. Av og til har jeg bare lyst til å pakke ham inn i vatt så ingenting vondt kan skje ham og ingen får såre ham. Hønemor, ja.
OsloMor Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Uff jeg vet, når jeg ser skolebarn som mobber hverandre på vei hjem, eller én som ingen vil leke med, da får jeg lyst til å ha ungene mine hjemme hos meg bestandig!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Det samme sier vesla! *her er jeg* sier hun og vinker når vi kommer inn i butikker o.l;-) Unger er skjønne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå