Gå til innhold

Lille pus holder på å føde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar lita... Første gang for henne også.. Hun er ikke året en gang. Og det verste med det er at vi må nok ta de fra henne :( Vi har tre katter, og kan ikke ha flere. Så nå skal hun også steriliseres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars pus - håper det går fort!! Sikkert lurt å sterilisere henne etterpå ja...

Skrevet

Hvor bor dere?

Er ute etter en kattunge. Og kan dere ikke prøvd få de gitt vekk?

Skrevet

ingen som vil ha kattunger her i nærheten nei. Det vrimler jo av katter. Synd men sånn er det bare... Vi bor på sørlandet!

Stakkar lille, hun er skikkelig stressa her... Førstegangsfødende, vet hvordan hun har det :(

Skrevet

Synd- da var det langt unna. Hvis ikke kunne jeg tatt en derfra!

Uff, stakkar lille, får så ondt i meg..

Skrevet

ikke for å være vanskelig... men har du jobba så himmla mye med å få gitt de vekk? Satt inn annonser i alle aviser, hengt opp lapp og lagt ut på nett? Og hva har du tenkt å gjøre om du ikke får gitt de bort? Syns bare det er innmari dumt om det skal ende tragisk for disse stakkars livene, fordi eierne er for trege/late til å få dem til dyrlegen og få de sterilisert.. Ta litt ansvar! Håper i det minste du greier å få omplassert de... finnes mange plasser som gladelig tar imot og redder puser som andre har rota det til for...

Skrevet

HVORFOR HAR IKKE DU STERILISERT KATTEN DIN? Det burde vært påbudt!! Det koster en tusing, og da hadde du sluppet det problemet du har nå.

Hvis man på død og liv skal ha husdyr får man for pokker ta vare på dem på en ordentlig måte og.

'Det finnes alt for mange "laus-katter", hjemløse katter, folk som setter pusene sine ut når de reiser på ferie osv. Og disse igjen parrer seg og får enda flere.

Hva skal du gjøre nå da? Avlive alle kattungene? Håper du tar til vett og steriliserer pusen din rett etter dette!!!!!

SKAM!

Skrevet

Det er VELDIG vanskelig og få gitt vekk kattunger nå til dags, iallefall her jeg bor. Vi slet med og få gitt dem vekk vi også, vi hadde bestilt time til sterilisering vi, men da var hun allerede gravid. Hun va 7 mdn...Og da er det ikke så mye og gjøre ??

HI dirt i hva dem andre skriver.,..Føler med deg.

Skrevet

Dere får mene hva dere vil, men kattene må nok avlives ja. Hard verden vi bor i... Grunnen til at vi ikke har kunnet sterilisert katten er fordi vi har hatt det tøft økonomisk, og derfor ikke hatt mulighet til det. Det er vel kanskje ikke lov det hvis man har dyr, eller??? Jeg synes ikke det er noe moro, men sånn er det nå...

Skrevet

Ingen unnskyldning spør du meg! Om man venter på å få den sterilisert kan man gi den p-piller... eller holder den inne til det er gjort.. Uansvarlig og korttenkte er dere.. Jeg blir rimelig provosert av sånn behandling av små dyr.. Skam dere! På toppen av å kanskje avlive kattungene.. har du tenkt på hvor stor påkjenning det er for katten og gå drektig? Og for hva? fordi du ikke gadd å skaffe p.piller? Dere har hatt god tid FØR kattene er født til å byne å finne eiere.. og 3 mnd etter de er født.. Latsabber.. denne blir for drøy..

Skrevet

Om man ikke har økonomi til det, bør man ikke ha dyr... p-piller er IKKE dyrt, så slutt å unnskyld latskapen din. Du bør i det minste snakke med dyrlegen om hvor du kan få de omplassert... og om du ikke har råd til å ringe, så får du låne tlf av en venn.. makan..

Skrevet

Pass nå på når dere går ute nå på sommeren så dere ikke tråkker på en edderkopp eller noe å dreper den...

Skrevet

Ja, visst du sammenligner en katteunge med en edderkopp så skjønner jeg litt mer hvor du kommer fra... saklig.. piper d i hodet ditt når d blåser? Det her er vel beviset på at du ikke burde ha katt 00:10.. Ler høyt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...