Gå til innhold

noen her som har hatt "tull" med kobberspiralen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå hatt kobberspiral i ca 2 år, vurderte å ta den ut for ei stund siden,men siden den satt akkturat der den skulle så lot jeg den bli...

grunnen til at jeg ville ta den ut var at jeg hadde endel småblødninger-ikke noe vondt ,men irriterende :(

har det fortsatt, somregel midt i syklusen...

noen som har opplevd noe lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, blør i hytt og gevær... skikkelig irriterende.. men på fredag skal den ut!! gleder meg til å bli ferdig med den. er ikke fornøyd.. hatt den der 1 år nå men har hatt bare trøbbel med blødninger og vondt i magen...

Skrevet

Jupp. Blør mer eller mindre 10 dager under mens, litt ved eggløsning og noen ganger etter sex. Så føler jeg blør mer enn jeg ikke gjør det. Hatt den i 3 år, og synes det blir værre. Tar den yt etter sommeren. Grusomme greier, pluss jeg har mye vondt

Skrevet

Jeg ble frarådet kobberspiral av legen min fordi mange er plaget av mye blødninger, så det er nok normalt selvom det ikke er noe gøy:-(

Skrevet

akkurat sånn har jeg det og, før og etter mensen, under eggløsning og av å til etter sex :(

tråden på min har i tillegg dratt seg opp, så hun ville inn å grave etter den med tang :/0

har byttet lege siden da, og håper jeg kan få henvisning til gynekolog når den virkelig skal ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...