Gå til innhold

plutselig svimmel og kvalm....noen som har peiling??


reenie

Anbefalte innlegg

hei!jeg har nå 9 dager igjen til termin(5juni)og har de siste dagene hatt en del mens smerter på natta/tidl morgen.de to siste dagene har jeg også blitt plutselig svimmel og litt kvalm også,men det har gått over uten oppkast etc..har noen peil på om dette er noe slags tegn på at det snart skal skje noe??var veldig hoven over leppene her en dag,men dette gikk over....skuffet..:)

anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, æ e førstegangsfødende og har ingen erfaring/peiling føle æ! Tror det e veldig forskjellig fra person te person koss fødselen sett i gang. Spennende da, ikke lenge igjen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har også vært plaget med kvalme og oppkast. Er i uke 37. Fikk beskjed om at det kom av at babyen ligger og presser på punkter/nerver slik at det medfører kvalme. ikke noe farlig. dersom det blir verre ville jeg tatt kontakt med fødeavd og snakke med ei jordmor.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,takk for svar!

er så spent på alt som skal skje ,sikkert nokk til å bli kvalm av i seg selv:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært svimmel og småkvalm i de siste ukene, og jeg fikk vite at jeg har veldig lavt blodtrykk. Så fikk beskjed om å drikke masse væske..Er i uke 37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, og varme kombinert med babyen som er så og si ferdig og trykker på alle steder det skal bli godt å snart ha for seg selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK,FLOTT DA FIKK JEG SVAR PÅ SPØRSMÅLET:)HAR OGSÅ LAVT BLODTRYKK,SÅ DA MÅ JEG NOKK BARE VÆRE FLINKERE Å DRIKKE VANN!!!

 

TAKK FOR TIPSET:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...