Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte plutselig å blø på jobben i dag, er 7+1. Hadde SA i mars, og var omtrent kommet nøyaktig like langt.

Hvor mye kan man blø før man vet at det er en SA? Noe jeg kan gjøre for å stoppe det? Er skikkelig lei meg, orker ikke tanken på en runde til nå.

Stakkars samboer måtte gå hjem fra jobb han også, ble så lei seg.

Men får sjekke hos legen..

Håpe håpe håpe....

Sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dessverre ikke noe man kan gjøre fra eller til om man har en sa eller en ma!... :( Men du bør sjekke det ut.. kan jo være andre årsaker til at du blør! reis på legevakten og få en henvisning til sykehuset for UL!...

Skrevet

Får ta meg en tur til legen. Utrolig slitsomt med SA, skulle ikke vært lov.. men det er vel gjerne noe galt med forsteret - igjen.

Det er vel neppe festeblødning når det er brunt og jeg faktisk er 7+1. Når er det egentlig den festeblødningen kommer?

Skrevet

Hei,jeg hører ikke til her.. Bare innom på besøk! :)

Er det blod og smerter eller er det bare brunt slim? Det er veldig vanlig at det kommer en liten blødning (hadde selv brunt slim) ved ca uke 7-8. I gråtende panikk ringte jeg legen og svaret jeg fikk var at i uke 7-8 så "kobler" embryoet seg til morens blodsystem. Før dette har de ikke hengt sammen,embryoet har hatt plommesekken sin. Rundt den tiden begynner de ta til seg næring av moren. Derfor var det visst helt normalt! Håper det går bra for deg! :) Hilsen meg som nå har ei jente på 4 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...